hidrojenle oksijeni su yaban allahh..
oytuncuumu da şüphesiz en has bileşenlerden yaratmıştır..
hayır bu eleman da olmasa kim size kendinizi önemli hissettirecek değil mi?
oldum olası beğendiğim elemandır bu..
bunun da hiç değişmeyeceğini biliyorum..
kardeşim olsa uyurken işetmeye çalışırdım o derece..