eksi alarak popüler olmaya çalışan bir ezik. buna eksi verenleri de anlamıyorum adama iyilik yapıyorsunuz olum. adam kendini aldığı eksilerle tatmin ediyor. en iyisi olamayınca en kötüsü olayım hem daha kolay demiş bence. çok şeyapmamak lazım.
her yerde entry'sini görmekten nefret ettiğim insan. on birinci nesilleri anca burdan aşağılar o kadar cesareti varsa gelsin yüzümüze söylesin bu lafları.
ilk aylarda en uyuz olduğum yazarlardandı. Ama artık nötrüm kendisine. Laf dalaşına girmiyo, oyun çevirmiyo, feyk hesap açıp kendini tatmin edenlerden değil.
Alışkanlıktan dolayı yinede duramayıp eksiyi basıyorum kendisine.
Arada barış mançoya salladığında ağzına kürekle vurasım geliyo, o ayrı.
Nickaltı entrylerine baktım da eskiden cümlelerinin sonuna evet koymazmış, sonradan kazanılan bir alışkanlık mıdır her neyse. * işaretini kullanmış başlarda.