ilk aylarda en uyuz olduğum yazarlardandı. Ama artık nötrüm kendisine. Laf dalaşına girmiyo, oyun çevirmiyo, feyk hesap açıp kendini tatmin edenlerden değil.
Alışkanlıktan dolayı yinede duramayıp eksiyi basıyorum kendisine.
Arada barış mançoya salladığında ağzına kürekle vurasım geliyo, o ayrı.