adam gibi yazan yazarları artı oy verdi diye şikayet edip çaylak ettiren sözlük trollektörünün istenmediğine dair slogan. Moderatörlerin içten içe desteklediği de ortada. moderasyonun artı oy verenleri çaylak yapmasını troll kültürünü desteklediğine bağlayabiliriz aslında. Eski troll kültürü farklıydı, zeka vardı adamlarda, akıl küpüydü hepsi. Şimdiki troller iki kelimeyi bir araya getirip cümle kuramıyor. sözlüğü bu hale getiren bu beyinsizler değil tabii, moderasyonun ta kendisidir.
özüne dönmesi gereken gereksiz bir yazardır. bu denli beğenilmesi de insan bolluğunu göz önüne serip sizi de gereksiz hissettirir. böyle diye diye 50 sayfayı da bizim gibi düşünenler doldurdu. çoğuz.
Oytun un kurduğu imparatorluktur.
Katılmak isteyenlerin bana 1 tencere yaprak sarması ve bikinili boydan fotoğrafını yollaması rica olunur.
Erkekseniz fotoğrafa gerek yok sarma yeter.
Tşk.
Sözünü dinlediğim yazar. 11. Nesil için süt içme vakti diyor, sütümü içiyorum. 11. Nesil için uyku vakti diyor, uyuyorum. 11. Nesil sözlüğü terk etsin diyor, sözlükten çıkış yapıyorum.
Şaka lan şaka.
iyi bir yazardır, burada trolleme yaptığından dolayı yazarlar önyargıyla bakıyor ona. Önyargı kötü birşey. Yapmayın bunu. Sırf yazdıklarından dolayı bir insana düşman olunur mu?