Sözünü dinlediğim yazar. 11. Nesil için süt içme vakti diyor, sütümü içiyorum. 11. Nesil için uyku vakti diyor, uyuyorum. 11. Nesil sözlüğü terk etsin diyor, sözlükten çıkış yapıyorum.
Şaka lan şaka.
iyi bir yazardır, burada trolleme yaptığından dolayı yazarlar önyargıyla bakıyor ona. Önyargı kötü birşey. Yapmayın bunu. Sırf yazdıklarından dolayı bir insana düşman olunur mu?