yobazlığın hakimiyet kazandığı her yerde mafyalaşma, çeteleşme, yağma ve talan itibar kaynağı haline gelir: sistem tecavüzcüleri, katilleri, haydutları, yolsuzları besler.
büyük servetler, dinci ve mezhepçi terör eylemleriyle sürekli el değiştirir.
orta doğu insanı mağara adamı gibidir,
siz her gün farklı bi netice beklersiniz, ama onlar her sabah uyandığında inatla goril davranışı sergilemeye devam edecektir,
yaba daba duuuu!!!!!!!!!!!
sürü psikolojisiyle hareket eden bedevi kültürünü kitapla, ilimle, eğitimle değiştiremezsiniz.
orta doğulunun dincisi de radikaldir, milliyetçisi de, ilkel şempanze içgüdüleriyle hareket ederler.
orta doğu denen lanet olasıca coğrafyayı kontrol etmek isteyen her tarihsel figürün sopaya başvurması da bu yüzden.