996.
GEÇEN SiBEL CAN IN PROGRAMINDA KENDi 50 YILLIK ŞARKISINA PLAYBACK YAPARKEN ŞAŞIRDI.
BENCE HAYALiMiZDEKi BABA KARiZMASINDA KALSIN VE SAHNELERDEN TLEViZYONLARDAN UZAK DURSUN.
997.
çok utangaç olduğu için canlı olarak şarkı/türkü seslendirmeyen sanatçı.
uzun saplı bağlama tekniği konusunda tüm otoritelerce bir virtüöz olduğu kabul edilmektedir. müzisyen adamdır.
999.
siyasi saçmalamaları bir tarafa yapmış olduğu bazı efsane şarkılar da yok değildir.
bu da onlardan biri.
henüz 3 yaşındayken gencebay dinleyerek müzikle tanıştım... iyi ki de tanışmışım...
sevmenin zamanı yok - https://www.youtube.com/watch?v=8atl7pZP23U
1000.
Bir insanın herkesle mi fotoğrafı olur lan...
Böyle duruşu olmayan insanlardan nefret ediyorum.
1002.
Ş'ordan geçmebay diyenleri duyar gibi oluyoruz.
1003.
çok kibirli ve kasıntı bir duruşu varmış gençken, yine de ağlak yılışık ferdiye yeğlerim.
1002.
kula kulluk edene yazıklar olsun deyip 180 derece dönen insanlardan.
1004.
Gerçek anlamda müzik adamıdır. Söz-beste-aranje-solistlik-enstrumanistlik-notislik kabiliyetleri olan bir adamdan bahsediyoruz. Zaten kendi bestelerinden başka beste okumamıştır. Bunca yıl sadece kendi besteleri ile ayakta duran sanırım başka sanatçı yok, dünyada da örneği çok az.
Uyan şarkısında tarkana bir kuble eşlik etmiştir, zaten o şarkıda da bağlamayı kendisi çalmıştır.
1005.
Gene mi akil adamlara katıldı zannettiğim iktidarın çalgıcısı.
1007.
Neşet ertaş ın cenazesinde izdihamdan zor kurtulmuştur. Muhtemelen cenazesi Türkiyenin Atatürkten sonraki en büyük cenazesi olacaktır.
Türk müziğine kazandırdıkları için, heykeli dikilmesi lazım,dikilecek de.
1008.
batsın bu dünya... kula kulluk edene yazıklar olsun... vs
gariban insanların derdini anlatan şeyler söylerken...
halinize şükredin... neyiniz eksik... bunu da bulamıyodunuz
diyen adamların safında yer tutmuş kişi.
1009.
Hatasız kul olmaz hatam ile sev ben diye 1978 de beste yapmış kişidir.
1011.
türkiyede türk müziğinin en büyük müzik adamıdır. şüphesiz batıya ve orta asyaya dönük, adriyatik denizinden çin havzasına kadar olan bütün değerleri de müziklerinde kullanmıştır.
yieeaaa arabesk yeeaa diyenlerin bildiği tek şarkısı batsın bu dünya falandır, o şarkı arabesk değil protest bir şarkıdır.
1012.
Siyasi düşünceleri hariç şarkıları on numaradır.
Orhan cengiz ferdi müslüm vazgeçilmezdir.
1013.
Şu an tekrar tekrar dinliyorum abi bu nasıl ses yahu ya. O nasıl bir ses kullanış tekniği.
1014.
Çok güzel şarkıları var. Mesela dokunmaa.
1016.
çok iyi sanatçıdır hatta efsanedir ama artık kusura bakmasın karakter olarak dibe vurmuştur
onun için bir müslüm baba olamaz.
1017.
Benzetmek gibi olmasın ama sanatın devlet Bahçeli'si.
1018.
Ferdi Tayfur'un F'si olamayacak arabeskçi. Adamın sesi duygu vermiyor bir kere.