orhan gencebay

entry1107 galeri381
    673.
  1. 674.
  2. bağlamayı ağlatan adamdır. zülfü livaneli, onur akın gibi sanatçılar chpli olunca dinlemeyi bırakmadıysam orhan babayıda bırakmam.
    2 ...
  3. 675.
  4. cumhurbaşkanlığını dinlemeye gittiği adamdan daha çok hakkeden gönül adamı. davet edildiği bir toplantıya katıldığı için sanatçılığına laf çakılmakta. kimse kusura bakmasın sazı eline alıp erdoğan'a beste de yapsa sanatına, sanatçılığına laf edemez kimse.
    1 ...
  5. 676.
  6. bazı arkadaşların, "herkes kendi özgürlüğü çerçevesinde istediği kişiyi destekleyebilir" şeklinde destek verdiği sanatçı.
    adamın destek verdiği kişi interneti, televizyonu, medyayı sansürleyerek zaten senin özgürlüğünün amına koyuyor. ve bunu göstere göstere yapıyor, bu yaptıkları üzerinden kendini güçlü gösteriyor. başka türlü rant sağlıyamıyor çünkü.
    kimse kör değil arkadaşlar.
    şahsen gidip chp'ye, mhp'ye falan da yakın durmasını istemem kendisinin. sanatçı adam muhalif olur. yanlışı eleştirir. kimin yanlışı olursa olsun eleştirir. sanatçının toplum karşısında görevi budur. eğer bu görevini yerine getirmemeye başladıysa artık iş başka yerlere kayıyor demektir.

    orhan gencebay'ı dinlerim. severim. sanatına saygı duyarım. müthiş emek, müthiş birikim vardır eserlerinde ve hissetirir. türkiye'nin en iyi müzik adamlarından da biridir. ama yaptığı yanlış. sanatçı kimliğine uymuyor. üzüyor.
    0 ...
  7. 677.
  8. 678.
  9. 679.
  10. her dinlenisde bitmeyecek blr senfoni gibi duran yuzyılın bestesini yapmıs adam...

    hatasız kul olmaz.. herseyiyle 4 4 luk beste yahu..
    0 ...
  11. 680.
  12. Samsunludur. Adım kalsın diye allahın siktir ettiği bir yere okul yaptırmıştı zamanında. Ayrıca zamanın yürü ya kulum denen, fırsatları iyi değerlendiren, kendisini geliştiren bir sanatçı.
    0 ...
  13. 681.
  14. gece gece bi dizide 'ben sensiz ahh yasayamam' diye haykiran abimiz.

    biz bazi dertlerimizi sirf orhan baba dinlemek icin cozmuyoruz iste.

    turkiye'nin en basarili soz yazari. o karakterden bu sozler nasil cikiyor ben de bilmiyorum. gerci 30 sene once tayyip yoktu. tamam turkiye'nin en basarili donek soz yazari.
    1 ...
  15. 676.
  16. Hatasız kul olmaz sözünün canlı kanlı örneği.

    Aynı zamanda kula kulluk edene yazıklar olsun!
    1 ...
  17. 677.
  18. turkiyeninen buyuk sanatkarıdır..esi benzeri olmayan..
    1 ...
  19. 678.
  20. Kula kulluk edene, yazıklar olsun sözlerinin kendisine en yakıştı insandır.
    1 ...
  21. 679.
  22. Benim dünyam, dertler benim olsun, gönül,akşam güneşi, beni böyle sev ve daha nice şarkılarını dinlediğim sanatçıydı bir zamanlar ne zaman iktidar yalakası oldu (türkiyedeki hiç bir partiyi tutmuyorum biri Atatürk ün adını kullanarak sömürüyor öteki milletin milliyetçilik türkçülük duygusunu) o vakit gözümden düştü barışlık kardeşlik nidaları atarak olmuyor o işler Gencebay!. Halkın sanatçısı değildir artık.
    0 ...
  23. 680.
  24. 681.
  25. http://www.youtube.com/watch?v=A4sLZtvR4ZA dünyanın en iyi konserlerinden birini vermiş müzisyendir.

    edit: playback olabilirmiş.
    0 ...
  26. 682.
  27. 683.
  28. Arabesk degil cok sesli muzik ustadidir.
    0 ...
  29. 684.
  30. bir zamanlar severdik duyduk ki akppkk olmuş şimdi öldü sandım bir an sevinmiştim.

    tanım:şarkıcı.

    edit:degersiz bir şarkıcı.
    2 ...
  31. 685.
  32. tamam adam ak parti sempatizanı olabilir ama sırf böyle bir sebepten dolayı onu dinlememezlik yapmak bizim ahmaklığımız dışında onun sanatına da büyük ayıptır. orhan-ferdi-müslüm çekişmesinde yaptığı müziğin kalitesi olarak her zaman bir tık öndedir. alçak gönüllüdür, kimseyi ezmez, herkesin sanatına saygısı vardır. düşünün mesela bu adam ak parti sempatizanı diye dinlememezlik yaparsanız kaçıracaklarınız şunlardır:
    -batsın bu dünya
    -bir teselli ver
    -hatasız kul olmaz
    -dertler benim olsun
    -ya evde yoksan
    -ilk göz ağrım
    -aklım takıldı
    -leyla ile mecnun
    -gönül
    -al senin olsun
    -yarabbim
    -kaderimin oyunu
    bu liste böyle gider.
    0 ...
  33. 686.
  34. 687.
  35. televizyonda telif hakları diye yardırmaktadır. parası bitmiş malum...

    borsada paralar bitince buraya saldırmak lazım...

    -sanatçı çocukluğundan beri emek veriyor.
    -aylarca stüdyo çalışması...
    -çocukluktan beri birikimimiz bu bizim öhü öhü...
    3 ...
  36. 688.
  37. telif hakları konusunda son derece haklı olan 6 yaşından beri sanat adına müzik adına çokca şey yapan kraldır.. biri cebinizden 5 liranızı alsa götünüzü yırtarsınız.. adamın tek geçin kaynağı olan aklıyla bilgisiyle yüreğiyle yaptığı besteleri hiç bir bedel ödemeden dinlemek hırsızlıktır.. hiçbir bedel ödemeden üzerinden para kazanmak haksızlıktır.. sonra sanatçı aç, niye sizin yüzünüzden..

    telif haklarıyla ilgili konuşmalarında benim zaten birikimim var şükür, asıl endişem üretimin durma noktasına gelmesi ve diğer sanatçı arkadaşlar diyen aslan parçası, koca yürek.
    1 ...
  38. 689.
  39. Turk muziginin mihenk taslarindan biri sarklilariyla girdigim ergenlikden bu yana hala dinlerim.Bu da bir fark siz arsiz fundyy dinlerdiniz biz muslum orhan ferdi.
    1 ...
  40. 690.
  41. Bi Türk erkeğinin yazabilecegi bütün şarkıları 40 sene önce yazmış tragedy of commons yaratmıştır.
    0 ...
  42. 691.


  43. sevecekmiş gibisin.

    sevenlere gelsin *
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük