2sene önce "maviada" adlı site beni kabul ettiğinde sarfettiğim cümle.
anlamış olucam ki o sitede hayatımın anlamı olan yegane insan ile tanışacağımı,ondan o kadar sevindiydim belki de galiba sanırsam herhalde.
"haykırmaaak istiyorummm!
haydi lililililililililiiii yar haydili lilililili yarrr!
yazar oldum la!" denilesi haber.çaylak oldum aynı gün yazar oldum be!*