old quiet sleeper

entry345 galeri85
    195.
  1. Bu arada galerisine eklenen kötü niyetli fotoğrafları ve resimleri asla ciddiye almayan yazardır. Duyurmak ister.
    0 ...
  2. 194.
  3. Fenerbahçe - pendikspor derbisini merakla takip eden galatasaray aşığı yazar. Kötü gidiyor diye takıma destek kesilir mi hiç ?
    0 ...
  4. 193.
  5. Gerçekte ve sanalda polemik ve tartışmalara girmeden huzur içinde yazmaya karar vermiş yazar. Lütfen kimse üzülmesin, kırılmasın. Saygılar herkese…
    1 ...
  6. 192.
  7. 191.
  8. Kimseyle polemiğe girmeden huzur içinde yazmak ve yaşamak isteyen yazar. Lütfen beni rahat bırakın. Rica ediyorum.
    2 ...
  9. 190.
  10. Ayrıca bu yaşına gelmiş ve çoğu insana güvenmektense yalnız kalmanın daha mantıklı olduğuna kanaat getirmiştir. Unutmayın bu canavarı bana saldırarak ve bana saldıranları artı oylayarak siz yarattınız. Sevmiyorum çoğunuzu.
    1 ...
  11. 189.
  12. şuursuz fenerbahçe, beşiktaş,trabzonspor fanatiklerine ve kötü niyetli trollere değerli zaman ve sabrını ayırmayacak olan yazar.
    kadıköy'de galatasaray'a maç sırasında edilen küfürler ve mert hakan yandaş' ın maç sırasındaki kırıcı çıkışlarından ötürü çeşitli kararlar aldım.
    galatasaray düşerse, her hafta fenerbahçe' nin rakiplerini destekleyecek ve galatasaray geri gelene kadar galatasaray maçlarını değil, beşiktaş maçlarını izleyeceğim.
    galatasaray düşmezse, her hafta fenerbahçe'nin rakiplerini destekleyeceğim.
    iki şartta da galatasaray aşkım ve fenerbahçe öfkem sürecek.
    selamlar,saygılar...
    2 ...
  13. 188.
  14. aşkta kaybettiği doğru olan yazar. ama futbolda kaybetmiş olan kişi her zaman sarı lacivert renklere gönül vermiştir. bu yüzden futbolda kaybettiğim söylenemez. saygılar...
    antisosyal olduğu da doğrudur ayrıca. ne kadar az insan görsem o kadar iyi... bu canavarı siz yarattınız. sağolun.
    3 ...
  15. 187.
  16. hem aşkta hem futbolda kaybetmiş yuzır.
    4 ...
  17. 186.
  18. anti sosyal bir yazar sanki, evet.
    4 ...
  19. 185.
  20. galatasaray altı puan aldığı takdirde lige devam etmeyi garantileyeceği için sonunda rahat edecek olan yazar. ancak galatasaray ligde kalsa da kalmasa da yeni sezonun her haftasında fenerbahçe' nin rakiplerini destekleme kararı aldım. ayrıca galatasaray düşerse, geri dönene kadar beşiktaş maçlarını takip edecek, galatasaray maçlarını izlemeyeceğim.
    bu da son kararımdır. saygılar...
    2 ...
  21. 184.
  22. 183.
  23. sakin ve soğukkanlı imajını, fenerbahçe'ye format dahilinde daha agresif davranarak devam ettirecek olan yazar. herkese iyi yazmalar dilerim.
    0 ...
  24. 182.
  25. kendisine, defalarca istemediğini belirtmesine rağmen, abberline diye hitap etmeye devam edecek tüm yazarları donuza eklemeye devam edecek olan yazar. elbette galatasaray düşmanı şuursuz fanatikler, kötü niyetli troller de bu listede yer alacak. saygılar...
    2 ...
  26. 181.
  27. Takımı şampiyonlar liginde asla sıfır çekmemiş yazar. Bu gurur bizim !
    2 ...
  28. 180.
  29. hâlâ yorganının altında usul usul ağladığına yemin edebilirim ama ispatlayamam yazarı. ahaha.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2222235/+
    3 ...
  30. 179.
  31. donuz listesinde olan şuursuz, şımarık, kötü niyetli, galatasaray düşmanı fanatiklerinin kendisi görmeyeceği halde yazmaya devam etmeleri çok komik olan yazar. ayrıca galerime eklediğiniz fotoğrafları zerre s..lemiyorum. duyurulur.
    1 ...
  32. 178.
  33. açık açık ve ciddi biçimde, bu gecelik son kez belirtmek istiyorum ki, asla galatasaray düşmanı, şuursuz, şımarık, kötü niyetli fanatiklere zaman ve sabrını ayırmayacak olan yazar. bunu sonuna kadar hak ettiniz. haklı bir fenerbahçe öfkesi taşıyorum ve bu başlığımın altına yazsanız da, galerime fotoğraf ekleseniz de devam edecek. sevmiyorum sizi.
    0 ...
  34. 177.
  35. eveeeet... şimdi uzun uzun yazacağım,belki de kısa olacak. içimi dökeceğim. bakalım.
    1-) öncelikle son 15 yıldır şuursuz fenerbahçe fanatiklerinden maruz kaldığım tahrik, hakaret ve saldırılardan ötürü hiçbir fenerbahçeliyi tebrik etmiyorum.
    2-) bu sene yoğunlaşmak üzere gelecek, kadınlar, üniversite merkezli ciddi bir bunalım içerisindeyim. geceleri yaşıyorum ve telefonum genelde uçak modunda bulunuyor.
    3-) aslolan fenerbahce dir ve onun gibi galatasaray düşmanları yüzünden fenerbahçe'ye olan yoğun öfkem devam edecek.
    4-) galatasaray'ın küme düşmesi halinde galatasaray süper lige dönene dek galatasaray maçı izlemeyecek, fenerbahçe kimle oynarsa o takımı destekeleyeceğim.
    5-) gecem başlıyor. şimdilik bu kadar... beklediğim kadar uzun değilmiş.
    0 ...
  36. 176.
  37. şımarık, şuursuz, kötü niyetli, galatasaray düşmanı fanatikler için zaman ve sabrını ayırmayacak olan yazar. maçtan sonra da uzun uzun yazacağım zaten. bekleyin.
    1 ...
  38. 175.
  39. Fener 6syi yenince sessizliğini bozmuş old.
    0 ...
  40. 174.
  41. her zamanki gibi başta fenerbahçeliler olmak üzere şuursuz ve şımarık futbol fanatikleri ile diyalog kurmamaya kararlı olan yazar. saygılar...
    0 ...
  42. 173.
  43. bugün maç bittikten sonra, galatasaray yenilirse, uzun bir açıklama yapacak olan yazar.
    1 ...
  44. 172.
  45. Hala tahriklere ve polemiklere kapılmadan huzur içinde yazan yazar. iyi hafta sonları dilerim herkese.
    1 ...
  46. 171.
  47. galatasaray küme düşerse galatasaray'ın maçlarını izlemeyip, fenerbahçe'nin rakiplerini destekleyecek olsa da kalbinin sessiz bir yerinde her zaman galatasaray aşkı olacak olan yazar.

    edit: ayrıca tahriklere karşı sükunetimi korumaya devam edeceğim. teşekkürler...
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük