Vatandaşlarının pahalılıktan şikayetçi oldukları tek şey olan birayı almak için bizdeki bulgaristan benzeri sınırötesi operasyonlarla isveç sınırını geçip kasa kasa bira aldıkları ülke. AB'ye girmek için referandum yapıp halkın 52%'sinin hayır demesiyle bu fikri rafa kaldırmıştır.
asgari ücret politikası olmayan ülke.
"however, there are other countries in europe which also cross this threshold: a number of states (such as germany, denmark, norway and finland) are not included in this list because they do not have a statutory minimum wage, using a system of collective wage agreements instead. on the flipside, in ten countries, minimum wages are set under 400. welcome to inequality in europe . http://unitedexplanations...mum-wages-in-europe-2013/
yanlış hatırlamıyorsam şu an insani gelişme endeksine göre birinciliği kimselere kaptırmayan ülke. ayrıca kuzey ışıklarının da en güzel izlendiği ülkelerden biri.
Krallıkla yönetilen diğer ülkelerin kralları “king of Great Britain”, “King of Sweden”, “King of Denmark” şeklinde anılırken, Norveç’te bu unvan, ülkenin krala değil de, kralın ülkeye ait olduğunu belirtmek için “Norway’s King” olarak söylenir.
bir diğer güzelliği bu ülkenin;Norveç’te bir kitap yayınlarsanız, ülke genelindeki kütüphanelere göndermek için hükümet 1000 kopya satın alacaktır.
dünya gücü olan ülkelerin vatandaşları dahil, herkesin içerisinde yaşamak isteyeceği, şu sıralar refah point kasmak ile meşgul olan, iskandinav yarımadası'nda bulunan bir kuzey avrupa ülkesi.
ikinci dünya savaşından beri sadece beş polis öldürülmüş. Ülkedeki huzuru siz düşünün.
Bizim ülke de hergün teksas sahnelerini canlandırsın. Yaşanılacak sahalarımız göz yaşartıyor. Alkışş..
ne güzel ülke be. doğası güzel, yaşamı güzel. insanları da güzeldir tahminimce. bizdeki gibi binbir çeşit isim altına gizlenmiş dhkp-c, pkk, ışid falan boktan püsürden orospu çocuğu terör örgütleri de yok...