nokia e6

    4.
  1. fizy den şarkı dinlenilebileceğini sandığım alettir. helal olsun nokiaya ne diyelim.
    5 ...
  2. 11.
  3. her zamanki nokia felaketi .

    isterse ki en iyi işlemci, en harika gpu, en süper ram, en mükemmel kamerayı koysunlar. yazılım iyi olmadıktan sonra fasa fisodur.

    nokia zaten nokta kadar kalan pazar payını sıfırlamak için her şeyi yapıyor. başaracaklar gibi.
    2 ...
  4. 3.
  5. nokia... ah nokia vah nokia!! çok iyi bir telefon yapmışsın, ama kardeşim vazgeç şu symbian'dan birader vazgeç vazgeççç!! o telefona symbian koymasaydın yemin ediyorum 1 sene içinde satış rekoru kırardı şu telefon.
    2 ...
  6. 10.
  7. 8.0 MPix kamera,hd ekran ve 8gb hafızaya sahip.
    1 ...
  8. 12.
  9. lanet telefon, dokunmatik ekran telefon kullanamayanlar bu telefonu kesinlikle kullanmasın. dokunmatiği okadar hassas ki eliniz yanlışlıkla üzerinden geçerken bile tüm oturumun, 300 kusur mesajın, şiirlerin silinmesine sebep olabilir. günde ortalama 30-40 mesaj, ortalama 30-40 dakikalık konuşma ve sabah akşam toplam yaklaşık 1 saatlik müzik dinlemeyle rağmen pil ömrü 4 gündür. aynı özellikte ki başka telefonlarda ise bu pil ömrü en fazla 2 gün. görüntü kalitesine zaten söyleyecek söz yok. estetik olarakta çok güzel bi telefon ama lütfen dokunmatik ekranına dikkat edin, ben ettim siz etmeyin.
    1 ...
  10. 17.
  11. çük kadar ekranı olan telefon.

    ama neymiş? önemli olan büyüklüğü değil işleviymiş.
    1 ...
  12. 5.
  13. mükemmel bir telefon, vodafone hattımın kampanyası olan sınırsız interneti , e6'nın modem özelliği sayesinde pc ile kullanıyorum. hem de 3g ile. bunun yanı sıra, yaklaşık 1 ay oldu ve hiçbir eksiği yok gibi.

    symbian anna işletim sistemi hataları düzeltmiş.
    0 ...
  14. 7.
  15. aynı yemeğin ısıtılıp önümüze konmasıdır. tek fark qwerty artı dokunmatik ekran.
    0 ...
  16. 21.
  17. temiz bir ikinci eline sahip olmak isteyenlere bir mesaj kadar yakın olduğum telefondur.
    0 ...
  18. 9.
  19. Gerçekten çok güzel bir telefon. Dokunmatiği çok hassas. Mesaj yazmakta çok rahat. Android varken symbian olması ise eksi tarafı. Paranız varsa gidin alın derim.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük