Uzun zamandır kullandığım ve de kullanmaya devam edeceğim yoldaşımdır. O kadar telefon gördük, ne N serisi, ne de X serisi yerini tutabildi 6600'ın. Çünkü o tip telefonların atasıydı 6600. Nerdeyse her tip programı alması en büyük artısıdır. Yanı programlar sayesinde tv izliyorum radyo dinliyorum. Tek eksiği müzik ve ses sorunu mp3'ü programsız desteklemez program olsa bile zaten fazla sesi çıkmaz. Bu telefon olursa , bir de internet paketiniz varsa kuracağınız başlıca programlar şunlar olmalı;
-ucweb (internet tarayıcısıdır aynı anda 10 pencere açar ve işlem yaparsınız , pc formatında açar herseyi )
-Nimbuzz (cepten facebook'u , twitter'ı, yahoo'yu, msn'i, gadu gadu'yu , aim'yi, my space'yi aynı anda veya teker teker açmanızı sağlar ya da sohbet odasında nimbuzz hesabıyla vakit geçirirsiniz)
-Core player (cepten tv izlemenizi sağlar )
-jukebox (hem müzik hem de yerel ve ulusal radyoları dinlemenizi sağlar)
ayrıca dosya gizlemek veya şifrelemek de x plore ile mümkündür.
Bu telefonu fazla kullanan olmadığını düşünsem de telefona bağlananların bırakamayacağı kanaatindeyim. Kısaca 6600 bir efsanedir ve öyle kalacaktır ne kadar takoz dense de....
6 sene kullandıgım ve dayanıklığına hayran kaldıgım nokia'nın en saglam telefonlarındandır. kaç kere düşürmüşümdür ama hala büyük bir isteklilikle çalışmaktadır.
series 40 yüklü bir slide versiyonu piyasaya sürülerek ihanetlerin en büyüğüne uğratılmış bebek. lan smartphone kavramının efendisine nasıl böyle bir hayvanlık yaptınız şerefsizler? o değil de bbc'de ilk reklamını gördüğümü hatırlıyorum da; ne günlerdi be! lan adam gibi bir versiyonunu çıkarın da kullanalım, eskidi bu.
ilk çıktığında çok pahalı olan ve alanların bir ortama girdiklerin de hemen masaya koydukları fakat daha sonradan inşaat işcilerinin bile eline düşen ve kalbur üstü statüsü yüksek olan halkın hemen değiştirdiği teknoloji harikası ile teknoloji batkını arasındaki bir makine.
vakti zamanında 500-600 liraya mı ne satın aldığım ve denize düşürdüm; bugün 50 ytl ye satıldığını görünce yüreğimin sızlamasına sebebiyet veren cep telefonudur. ama benim 500 lira verdiğim dönemde çok kıyak telefondu.
4 yıldır yüksek performansla da olmasa calısan,daha onemlisi isimin goren telefondur.
Biraz yavaştır ama,insana sabrı öğretir bir öğretmen edasıyla.Öfke kontrolu becerisini gelistirir.Zira cogu zaman duvara atıp parcalamak istersiniz ama atamazsınız..atmamalısınız da. *
s60'ı desteklemesi kullanmaya devam etmemin tek sebebidir.internette değişik sitelerden indirdiğim bilgisayar için wepcam yapma winampı kullanma gibi programlarla geliştirip hava attığım biricik takozum benim.
cebe konulduğunda hacı şakir sabunu konulmuş gibi duran telefon. sözde cep telefonu, cebe sığmıyor yahu...
program yüklemeden asla mp3 dinlenilemez, 512 mb hafıza kartı takıldığı zaman hayvanlar gibi kasılır, neredeyse açılmaz. tek iyi yanı neredeyse her programa uyumlu olmasıdır, bir tek o yönden bu mobil phoneye helaldir, hakkı yenilmemelidir.
afedersin artık bi sikime yaramayan telefon şimdiki telefonların video görüşmeleri için ön yüze konan dandik kamera bile 6600 ın pixel sayısından yüksektir. telefonda 5 mp gibi bir kapasite yakalamışken 1 bölü bilmem kaç mp lik kameraya o lalala eşşiz demek aptalca, ugandaca. ayrıca bu telefonu gündüz ışığında elinize alsanız bi bok göremezsiniz afedersin. sahte para kontrol ediyormuş gibi güneşin açılarıyla oynarsın. ayrıca n serisi telefonlarda 3 boyutlu bilgisayara atsam zor çalışacak oyunları şakır şakır çalıştırmaktayken 6600 sikindirik bi yumurta tutmaca oyununda hata verir. hala çok güzel lan telefonum deyip dünyanın güzelliklerinden mahrum bırakmayın kendinizi.
bir zamanların en teknolojik telefonu. ilk gördüğümde kıyametin kopacağını sanmıştım. sonra aldım 1-2 sene sonra duvara fırlatıp kırdım. o kadar da büyütecek bişey yokmuş.