bağzı selebritilerin uyurkenki görüntülerini izlerken 90'larda çocuk olan nesil tarafından kullanılmış aygıt. hatta blutut özelliği sayesinde pov açısıyla çekilmiş bahsedilen bağzı videolar geniş bir kitlenin eline ulaşmıştır. daha sonra bağzı ablalar kameralar önünde epey ağlamıştır.
bi din kültürü hocamız vardı, ilk onda görmüştüm. o zamanın parası ile 1000 tl saydığını söylemişti. şimdinin 5 bin tlsi falan. bluetoth falan diyodu ben de ne bu amına koyum diyodum. gülüp duruyodu ibneleşircesine, hatta hiç unutmam o gülüşü "fakir piçler sizi" der gibi bakıyordu etrafa.. o kadar klas bi telefondu amk. 1.3 kamera. adamlar şimdi 13 megapixeli çıkarttı. aslında teknoloji birden de gelişir, mesela samsung istese şu anda tuvalet kağıdı çıkaran telefon yapabilir, e ama olmaz işte, gelişmeli yavaş yavaş. her dönem de ayrı para kazanmalı. ibnelik yapacaklarya.