O da bir şey mi? Alkolden, sigaradan, kumardan, fuhuştan, bahisten vergi toplayıp diyanet'e maaş dağıtan bir oluşumumuz var bizim. Ve bu oluşumun başındakilerin ağzından "hamdolsun, elhamdülillah, çok şükür" kelimeleri hiç düşmez.
Bu adamın dini imanı para
Yıllar önce bir ilçe belediyesinde çalışıyordum ve bu adam program için davet edildi
Adam hesabına para yatırıldığını görmeden arabasına binip gelmedi.
Sadece ramazanda gördüğüm,tv'den şu şöyle yapılmalı bu böyle yapılmalı diyen,bayağı para cukkalayan ve din konuları üzerinden tv kanalında konuşmalar yapan biri için ben niye allah kurtarsın yada acil şifalar diyeyim ki?
Benden daha müslümansa o bu şekilde sınav oluyor der çıkarım işin içinden.
Umurumda değil kısacası.