hayatımda bu kadar yapışık, vıcık bir kadın görmedim, erkeklerin yanına gidip "ağğğ şuram acıyoo" dediği için ağzına iki tane vurasım geldi. hayır erkeklerin de ilgilendiği yok bu ne yapışıklık anlayamadım. tamamen yarışmayla ilgisi olmayıp eksik kalmış tanınırlığını artırmak için gelmiş bir yarışmacı.
'' survivor benim için ağlamalı gülmeli bi yarışma'' diyen acaip bi kadın. işemeli sıçmalı demiş gibi çok rahat anasını satim. esra ceyda kardeşler halt etmiş, gördüğüm en kontak kişidir ve bu sene yılmaz morgül ile ikisi baya kafa ütüleyecek gibi. çok çatlak.
tatlı kızdır ama şımarık tavırları vardır. tam cadde kızı örneğidir. kendime benzettiğimden midir bilmiyorum güzel gelir gözüme tüm tavırlarına rağmen.
Hiç konuşmaması gereken bu tarz benim yarışmacısı.
Yani resmen al sarı tuvalet terligini çarp ağzına ağzına.
Ellerini çırpsa fok balığına dönmesi an meselesi.
Eskiden okulda ki güzel kızların kankisi olan herkesle iyi geçinen şişko Merve kılığındaymış.
Gözleri ayrı tarafa bakıyormuş sanki küçükken.
Kızın arkasından o kadar saydırdık arkadaşımın kankisi çıktı.
Bana hem güzel hem de komik gelen kız. Sempatik buluyorum şahsen. Ergen gibi konuşması esprileri falan komik geliyor bana güldürüyor insanı. Çevremdekilerse hiç sevmiyor benim aksime.