survivorda gece kadraja giren fare bile adaya daha yararlı.
kız parkuru bitiremiyor ama oyun sonunda semih i suçluyor. keşke biraz fosfor alsaydın küçükken de beynin büyüseydi.
yattaranın eliyle yardığı kokonat bundan daha zeki yemin ederim.
Ne halta yaradığı belli olmayan yarışmacı.
Hayır öbürleri de semih'e saracaklarına nihal'e baksınlar önce , kızın katkısı sıfır ya ağlıyor ya da saçmasapan kikirdiyor.
Şımarttıkça şımartıyorlar.
adaya zihinsel engelli kontenjanından girmiş yarışmacı. helal olsun acuna hepimiz potansiyel engelliyiz , neden survivor yarışmasına engelliler giremesin ki.
bu kıza güzel tatlı diyenler yapmayın Allah aşkına. hareketlerinden yapmacıklık akan bu itici tipi bu yarışmaya dahil eden adam ne düşündü acaba? nefret edenler izlese bize yeter mi dedi naptı ?