artık efsane olmayan sikim oyun. burada cool olmak için "yeauv bu oyun sizden yaşlı beya" falan diyenler de alsınlar toplarını sektirip gitsinler. reklam bokuna oyuna high-end arabaları doluşturup ne hikmetse güzelim sokak yarışını piste çevirdiler, hala bunu alıp oynayanlar var. canım çok pist istiyorsa gt5 oynarım lan. ben ve milyonlarca oyuncu nfs'i sikko arabaları modifiye ede ede sevdik. maserati'nin neyini modifiye edeyim ben? araba zaten uzay gemisi gibi aq.
underground 2 ile devrim yaratan bir yarış oyunudur son oyununu ve diğer bütün oyunlarını heyecanla oynadigim bir seridir filmi çekildiğini bilmiyodum öğrenmiş oldum.
Underground 2, most wanted ve carbon serileri ile kendini sevdirmiş fakat son çıkardığı oyunlarla gözümden düşmüş olan yarı efsane. Filmini jesse için sabırsızlıkla bekliyorum.
sonunda beyaz perdeye uyarlandi. fast&furious gibi otomobil ve yeralti dunyasi temali filmlerin fikir babaligini yapan need for speed'i beyaz perdede izlemek, efsaneyi playstation 1'den bu yana takip eden nesli heyecanlandiracaktir. basrolde de jesse pinkman var. daha ne olsun.
Son çıkardığı oyunlarla efsane serilerine ihanet etmeye devam eden EA Games başyapıtı. Yakın zamanda oyananabilir tek oyunu Hot Pursuit 2010'dur. Sonrasında çıkan oyunları kontrol yoksunu ve araç modifiyesi tamamen kaldırılmış oyunlardan ibarettir. Undercover(araba fazlalığı ve o müthiş otoban kapışmaları için tercihimdir) tarzında bir oyunla karşıma çıkmadığı sürece yanından bile geçmem ulan.
çocukluğumuzda kırmızı ferrariyi ilk gördüğüm oyundur.50 bin tane serisi çıkmıştır ve hepside hemen hemen araba yarış sıralamalarında ilk sıraları çekmektedir.
nfs the run olan versiyonunu 1 mblik internetimle 3 günde indirdiğim 2 günde bitirdiğim yine de eski tadına dönmüş düzelmeye başlamış araba yarışıdır kendısı. yine de nfs undergraund tadını asla yakalayamayacaktır. gerçi nfs 2 de ayrıdır. hadi uyuyalım.
kronolojik olarak gidersem benim için içlerinde en iyileri
nfs 5 porshe unleashed: kokpit kamerası sağlamdı. catch-up sistemi yoktu. hasar aldığınızda hasarı ödüyordunuz. ve arabanın motor, yürüyen aksam gibi yerlerini geliştirebiliyordunuz.
underground 2: modifiye ile arabayı şekilden şekile sokabiliyordunuz. haritada gezebiliyordunuz. 3 tane suv vardı. müzikleri bile hoştu. ve sonradan ekleyebildiğiniz 106 ile yarışması süperdi.
most wanted: polis kovalamacası eski oyunlara itibaren daha bir öne çıkarılmıştı. klavye ile bile oynasanız dönüşleri ug2 gibi keskin gelmiyordu. ortalara doğru açılan arabalar insanın iştahını açıyordu.
sonrası benim için yok. carbon kötü değildi ama most wanted'ın gölgesinde kaldı, pro street çok hoşuma gitmedi, shift için eh diyebilicem ama drifti hoşuma gitmişti. undercoverda bir most wanted tadı yakalamaya çalıştılar ama başaramadılar. şimdi gelen run'ı hiç oynamadım.
zaten most wanted'tan sonra test drive unlimited serisi daha bir hoşuma gitmeye başladı.