Run ve most wanted'ini severek oynadigim ve bana ps1'i kiralayarak oynadigimiz, ergenlige gecis yillarimi hatirlatan, oradaki gibi araba kullanma hayallerine surukleyen araba yarisidir. Simdi ps3'um ile kocaman televizyonumda oynarken bana eski tadi vermeyen, kardeslerim ile oynadigim zamanlara ozlem duymama neden olan oyun serisidir ayrica.
araba yarışı ile beni tanıştıran oyundur. özellike nfs 2 s.e.'i unutamam. FZR 2000'i az kullanmadık. soundtrackleri de hep güzel olan yarış serisidir kendileri.
oyun serisinden esinlenme, güzel bir film çıkarmış olan yapımdır. senaryo güzeldir, oyunculuk iyidir, yarışlar olmuştur. sinemada izlemeye değer, paranıza yazık olmayacak filmdir.
tek eksiği* oyun serilerinden tanıdığımız müzikleri barındırmamasıdır. "bu haliylede iyi ama olsa daha iyi olurmuş" dedirtir.
efsane oyundur. sadece araba yarışı olarak most wanted oyununu beğenen biri olarak. ilk çıktığı yıl bitirmiş ve o yıl baya revaçta olan oyunu internet cafelerde arkadaşlarla topluca kapıştığımız oyundur. bundan sonra ne geldiyse beğenmedim hacı yok yani. nfs efsane ise bu oyun sayesindedir. birde nfsnin ilk oyunları vardı nfs 1-2-3mü tam hatırlamıyorum o oyunun topluca cdsi vardı tanıyan tanımayan tüm insanlar cdsini isterdi amk. o 3 oyunda efsanedir. hele siyah arabasıyla uçtuğumuz anlar kendimizden geçerdik. ekranı yarıya böler aynı klavyele kapışırdık teke tek.. bu isim efsane olduysa nfs 1-2-3 ve most wanted sayesindedir.