natalieflyyn

entry1247 galeri98 ses1
    937.
  1. Akşam ümit burnuna davet ettiğim yazar. Seviyosa gelsin.
    9 ...
  2. 938.
  3. Bir saat sonra konya lisesinin önüne davet ettiğim yazar.
    Sikiyosa gelm.. Ay pardon bu yanlıs bi cıkıs oldu.
    3 ...
  4. 938.
  5. Son olarak konya lisesinin arkasındaki kuytu köşede beklediğim yazar. Bi da da çağırmam.
    1 ...
  6. 939.
  7. Taş gibi bayan. Tatava yapmayin beyler.
    0 ...
  8. 940.
  9. Cumaya gitti gelecek.
    Az sabredin müminler.
    1 ...
  10. 941.
  11. Zafere mi gitceksiniz bu havada.
    0 ...
  12. 942.
  13. Mapus damlarına düşüp öğüt veren yazar.
    0 ...
  14. 943.
  15. Allah belasini versin yazari. Ciddiyseniz bulusalim lan. Kizim sende gir iceri lise kenarinda ne b.k isin var. ilk defa nickaltimi bu kadar gec gordum yazzik bana. P.tesi bosum gensler.
    3 ...
  16. 944.
  17. Hafta sonu benle, pazartesi boş.
    1 ...
  18. 945.
  19. Ooo naftalin reyiz sonunda teşrif etmiş.
    Öl de ölelim, öldür de öldürelim, şeyh ol, el pençe divan müridin olalım.
    (bkz: hepimiz naftalin reyizin askerleriyiz)
    1 ...
  20. 946.
  21. naftalin reyiz.

    kız beraber bi ara börek zirvesi yapalım.
    bakalım kimin böreği daha güzel olacak.
    çarşaf böreğine baktım, orijinal çarşaf kullandın sanırım.
    güldüm güldüm şimdi tuvaletten yazıyorum.

    haydi mucux.
    6 ...
  22. 947.
  23. pasta,börek ve kekler en büyük kozudur.
    1 ...
  24. 948.
  25. 949.
  26. Her seferinde naftalin diye okuduğum nick. Sori kardeş.
    2 ...
  27. 950.
  28. Tipsiz ama fiziği on numara yazar.
    0 ...
  29. 951.
  30. kendi halinde takılan yazar. ne uğraşıyorlar lan bırakın amk sevmiyorsunuz ne yazıp duruyorsunuz. evet.
    1 ...
  31. 952.
  32. Guzel insanim tabikide. O aciklama bitane sifatsiz pic vardi onaydi ama silmis kacmis entryi.
    3 ...
  33. 953.
  34. Ulu manitularin gazabina ugramis yazar. Hayir illa bilgi icerikli yardimlasma icin buraya mi entry girmem gerek anlamiyorum. Neyse asil meseleye gelelim. Bir konuda yardima ihtiyacim var. simdi derdimi anlatiyorum bilen yardim etsin.lanet bir notebookta guzelce usb den formati baslattim c yi sildim kurdum vs vs disk d de zaten suruculerim yukluydu. ordan tek tek kurmaya basladim. ama lan denen o.c. ethernet, hata verdi. setup a bastikca ibnelik yapti. neyse, bende notebookun kendi cdsinden surucu kurayim dedim. cdyi taktim netframework indirmemi istedi. indirdim, cd den actim surucuyu amma velakin, ordanda uyari verdi. laptobun kendi sitesine girdim,ben windows 8 kullanissiz diye 7 yi kurmustum, ama bu ibneler surucuyu 8.1 ve 10 a uyumlu yapmislar sadece. simdi ben nerelere gidem ne yapam. yardim please.
    4 ...
  35. 954.
  36. Simdiden bayramını kutladıgım uuuser.
    Kanki siz kurbanı nerde kesiyosunuz?
    1 ...
  37. 955.
  38. 956.
  39. benim de güzel. napak yani?

    üstteki yazar kaçmış ehehehe
    3 ...
  40. 957.
  41. börek çörekleriyle meşhur yazar. önümüzdeki dört gün kendisinden kavurma atağı bekleniyor.
    1 ...
  42. 958.
  43. bacak ifşası var dediler geldik.
    not: işte buralar hep silik olacak.
    1 ...
  44. 959.
  45. Oglm bacagim girsin lan size yazari.
    2 ...
  46. 960.
  47. Nickini sürekli bahtiyar diye okuduğu yazar. Çıkalım mı bebeem?
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük