natalieflyyn

entry1247 galeri ses1
    953.
  1. Ulu manitularin gazabina ugramis yazar. Hayir illa bilgi icerikli yardimlasma icin buraya mi entry girmem gerek anlamiyorum. Neyse asil meseleye gelelim. Bir konuda yardima ihtiyacim var. simdi derdimi anlatiyorum bilen yardim etsin.lanet bir notebookta guzelce usb den formati baslattim c yi sildim kurdum vs vs disk d de zaten suruculerim yukluydu. ordan tek tek kurmaya basladim. ama lan denen o.c. ethernet, hata verdi. setup a bastikca ibnelik yapti. neyse, bende notebookun kendi cdsinden surucu kurayim dedim. cdyi taktim netframework indirmemi istedi. indirdim, cd den actim surucuyu amma velakin, ordanda uyari verdi. laptobun kendi sitesine girdim,ben windows 8 kullanissiz diye 7 yi kurmustum, ama bu ibneler surucuyu 8.1 ve 10 a uyumlu yapmislar sadece. simdi ben nerelere gidem ne yapam. yardim please.
    4 ...