bir yanlis anlasilmaya kurban gitmis yazar. arkadaslar arasinda ufak tefek seyler olur boyle. kendisini kirdiysam tekrar ozur dilerim.
kusura bakma beybi.
gün geçmiyor ki sözlük hatunlarından birine saldırıya geçilmesin. yok burnuymuş yok bilmem ne. arkadaş azıcık kalıbınızın adamı olun kadın üzerinden prim yapmayın.
Öncelikle üstteki entry için çok teşekkür ederim. Radyo da olup yayın yapmak isterdim fakat maksimum 10 dakika içinde göt yalayıcıları tarafından atılırım, gerek mizacım gerek gerçekleri söylememden dolayı.
Aşırı mahçup hissediyorum sana karşı kendimi, evimde misafir edip hazır sen gelmişken sabahlara kadar bursayı alt üst etmek vardı ama sen de gördün oturamıyorum bile. çok üzüldüm gerçekten, onu geçtim adam akıllı muhabbet bile edemedik. Kısmet değilmiş inşallah bir dahakine çok farklı olacak inan gerçek elçin bu değil.
nickaltı face yorumlarına dönmüş dişi. evet dişi, sadece cinsiyeti ile tanım yapabilirim çünkü yazar demek haksızlık olur. yazmaktan başka herşey yapıyor, "kankilerle eğlenme keyf" "fırında börek keyf" gibi saçma sapan şeyler. yorumlara gülücük eklemeler, başlıkta kikirdeşmeler falan filan. kısaca yeni türemiş bir kezban, vatana millete hayırlı olsun.