(#28340904)
ilk görünce korktum aq. Sonra cesaretimi topladım, laptobu ters çevirip baktım, yine korktum. Laptop elimden düştü.
Ekranı patladı. Bi ekran borçlu şu an.
Dağa taşa can veren rabbim, sen nelere gadirsin amin.
Burda paylastigi hicbir yemegi yiyemedigi icin olmasin. Mide hastasiyim barbiler. Sadece yapiyorum , yiyemiyorum amk dakkada 11 eksi ne lan yazmasaniz sol frameden kayip gitcem ne bana suc buluyorsunuz.
edit: yaparim anacim. Hamurunun pisi hamurundan bir farki yok.
tarif icin : mayali hamur yapcaksiniz onuda ben anlatmayayim hamuru bilmiyorsan geber zaten mk. Saka saka. * internet benden iyi anlatir. Ama mayali olmali. Ustune de salcayla yagi karistirip karisim yapiyorum hamuru yaglanmis tepsiye elimle guzelce yayiyorum ne kadar ince isterseniz o kadar yayin. Sonra salcali yagli karisimimi suruyorum. Onun ustune onceden dogranmis salam sucuk sosis mantar zeytin biber misir ve istersenizde kup kup kestiginiz eti koyabilirsiniz. Mangal pizza olur o zaman. Neyse, sonra firina veriyoruz. Benim evimdeki davul firin oldugu icin 15 dk da pisiriyor. Normal firinda ayarini hic bilmiyorum. Cikardiginizda daha sicakken ustune rendelediginiz kasar peyniri serpistirin. Ustunde erir o sicaklikla zaten. iste bu kadar. Sorusu olan aklina bisey takilan bulsun beni ov yea.
Seni begensem zaten evde kalmisim demektir custin ne len.. totonu acmissin gecen cok ayip.
Tanim: pastadan baska marifetleride olan yazar. Guzel cemkirrim mesela. *
Sayın değerli yazar, sağlam ciğerli, bazen üzüntülü, bazen kederli, su gibi akan, şimşek gibi çakan muhterem varlık, kalbimin en derin köşesinde, gülsuyu şişesinde saklamış olduğum selamlarımı sunar hürmetler ederken, evvela seni, beni, gemideki dümeni, tarladaki dikeni, dünyada olup biteni, gurbette hasret çekeni, baharı yazı, kemanı sazı, bahçedeki kazı, erkeği kız, insandaki nazı, yaratan Allah'tan iyi olmanı diler bayramını kutlarım *
Oncelikle bazi seyleri aciklamam lazim abicim. Burda kimse bu yaziyi seyine takmasa da olur. Bana burda soylenenler savunma hakki dogurdugu icin bunu yaziyorum zaten. Radyodan atilmisim yeni gordum,orda bir got yalayicisi var abi, verene , verme potansiyeli olana dokunmuyor. Pic dedigim icin bunu yaptigina da eminim ki pic kendisi. Neyse mevzu bu degil, radyo iyi guzel birsey, ama olmasa da olur. Bazi insanlar tanidim ki , egleniyorum bahanesi altinda sozluge bildiginiz bagimli olmus lan. Yani yapamayacagi sey yok, ilgi cekmek icin. Radyoyuda bunun icin kullanip onuda tuketmisler zaar. Su sozlukte arkadasim olan tek bir kiz var kendisi de hatirlarsiniz (bkz: sarisaclarimdanbensucluyum)
Bu kiz radyoda olsa orayi dagitirdi. Zaten digerlerinden gram birseyde beklemedim.
ifsa konusuna gelirsek, ayizit kuzum uzulmemistir demis ki tesekkur ediyorum ona, uzulmedim yavrum. Zira, ben ilgi cekmek isteseydim o ifsalari nickaltima koyardim. Gittim baska basliga koydum can sikintisina tutmaz sandim, ama sozluk abazalari yine sasirtti beni ve yigildilar nickaltima. Bende bunu gorunce 1 saat icinde kaldirdim fotografi.Sozlukte amac nickalti almak degil entry girmek, ben istedigim ilgiyi bolca aldim ve geriye cekildim. Su an gayet rahatim. Velhasil kelam, bana yapilan bir haksizlik yok ortada. Ortada feci bir orospu cocuklugu var. Ustune alinanlar tapir tapir dokulur mesaja umarim. Eheheh.