Nickaltı yoklaması tamam yazarı.
Bakalım;
kezbanlar? Burda.
Abazanlar? Burda.
Geyler, lezbiyenler? Burda.
Sanırım 1 2 kişi eksik. Önemli de değil.
Gelelim giydirme işlemine.
Emre vardır Fenerbahçeli bilir misiniz?
Derler ki, saha içinde tam bir karakter yoksunu. Saha dışında mükemmel bir insan.
Ben zerre inanmam zira, saha içinde de dışında da karakteri yok.
Bu hanım kızımız ya da abimiz, Sözlükte tam bir ilgi Budalası, ağzı bozuk, seviyesiz.
Ama reelde en sevilen küçük kardeşlerden.
Sanırım bir seçim yapması gerekiyor.
Belki de gerekmiyor. Kendisi bilir.
rastlantılarla bezenmiş güzel bir çay zirvesi yaptığımız yazar. hakkındaki 160 boyunda olduğu söylentileri yalandır efendim itibar etmeyiniz *.
muhabbeti çok hoş ve samimiyeti tavan yapmış bir insan kendileri. ayrıca çizimde yetenekliymiş umarım daha da geliştirir. kendini tuval olarak kullanan bir tek ben değilmişim dedirten rastlantımız da var * https://galeri.uludagsozluk.com/r/773481/+
mustehcen olaylarda ad anilmasi? Camur at izi kalsin meselesine donmus bile olay coktan. Simdi durduk yere bunu buraya yazip ne kazandin guzel kardesim? Yani ne oldu ego tatmin edecegini dusunsek bundan ego tatmin ediyorsan sen kafani rendeye surt. Cirkeflik mi amacin ne simdi? Aaa bu kiz orusbu millet once ben dedim hadi sovelim yasamasin bu kiz mi demek istiyorsun amac ne amac? issiz herif.