bazi arkadaslarin avukatligina soyundugu yazarimsi.
aldigin screenshot'taki entrilerde yanlis yazilmis bir durum goremiyorum ben.
insanlar gorduklerini soyluyorlar.
simdi kendisi gelip daha once de yaptigi gibi uzerinden prim yaptigimi sanacak.
arkadasim benim senin gibi prim yapmaya ihtiyacim yok, hele sozlukte hic yok. bunu artilamislar eksilemisler umrumda degil. ama senin burada aldigin artilar eksiler onemli ki sokak agzi ile cinsellik yorumlari yapip, yaptigin pasta borek resimlerini burada paylasiyorsun. hersey ortada.
edit: sevgili kezban sus ne olur sus. verdigi cevaba bak. de sixtir loymus. teyzeler ile toplanip gun falan yap sen. sozlukte yazmak seni asar. ugrasamiycam seninle millet ne oldugunu biliyor zaten.
Lan olumden dondum hala burdasiniz lan valla diger tarafa gidesim geldi geri donuste yok mk. Sana ne lan istedigimi yaparim? Prim yapmayacaksan ozel mesajdan yaz buraya yazma amacin herkesin gormesi ? Hayir baska ne amacin var prim degilse. Patikli sende sus daha kanser modelini bilmeden patikleriyle gelmis laf atiyor 5 tl ye gittigini duydum benim piyasada sen is yapmazsinda banel mk.
edit: insanlar gorduklerini soyluyorlar demis bir hatun , pardon da sen 10 tl yi gogsume sokarken mi gordun beni? Zebra desenli sutyenime hemde. Veya karsimdaki beyfendinin malafatini tutup sen mi soktun lan bana? Kim neyi gormus? De sixtir lo.
tanim: bir yazar.
efendim hergun bu lanet nicki başta gormekten gina geldi. Yani diger sozluklerde gundeme dair seyler konusulur. Ama uludagda bu isim en onemli gundem maddesi. yok natalieflyn sıçmaya gitmis yok şunu yapmis vs. bu nedir lan? bu yazar neden bukadar onemli ? Adam gibi aciklayabilecek olan varmi? Neden tum trolluk gucunuzu bu yazara yavsayarak harciyorsunuz sayin troller?
Sırf kız diye hakkında 800 entry girilen yazar. Uludağ sözlüğün kalitesini bir kez daha gözler önüne seriyor. Günlük fotoğraf paylaş çirkin ya da güzel olduğun önemsiz. Sadece 2 tane x kromozomuna sahip olduğunu iddia et, burada çok rahat prim yapabilirsin.