Hayatımın son 13-14 senesini geçirdiğim bi acaip il. Seviyorum. Hem nefret ediyor hem seviyorum. Ankara'dan gelince burada hayatta durmam dediğimde herkes öyle der sonra bırakamaz derlerdi. Öyleymiş. Şimdi birkaç aydır ayrıyım nasıl özledim.. Ha küçük bir yerdir. Merkezden bahsediyorum. Pek bir şey yoktur. Ama bağımlısı oldum. Köylerine hayranım (bkz: yeşilyurt). Yani merkezde yaşayıp son senelerimi de köylerinde geçirdim. Büyük aksilik olmazsa köylerinde devam edicem. Bana sorarsanız gelmeyin. Alışması zor. Sevmezsiniz de. Gelmeyin siz en iyisi. Bu hâli bile bi on sene öncesine göre kalabalık. Daha fazla bozulmasın..
4 sene üniversite okudum, yakın zamanda bitti maceram. Kotekli'yi nasıl unuturum, bilmem. Kış aylarında gecenin bir yarısı bile olsa en fazla bir saat sonra bir araç durur illaki, karşılık verir otostopunuza. Bu şekilde bedava her yere gidebilirsiniz. Akyaka'sı, Marmaris'i, Bodrum'u, Fethiye'si, Datça'sı... Ne güzel şehirsin sen Muğla.
35 yaşlarımda falan kesinlikle yerleşip, hayatımın sonuna kadar doğayla iç içe, huzurla yaşamayı düşünüyorum orada. insanını sevmek biraz zordur ama tanıyınca, çözünce bam tellerini çok seversiniz. Siz Muğla'yı seversiniz. Severler. Severiz.
şehir ise aksine herkesi kabul edip huzur verir. yaşanılan ortamı insan güzelleştirir ama Muğla'da bu tam tersi seyirde. şehre bakıp insanına eyvallah çekiyorsun.
dinlenilen nadir şehirlerden gibi geliyor bana. deneyin derim.
mükemmele yakın güzellikte olan ve yaşamımı sürdürdüğüm şehir. iş imkanlarından dolayı her zaman bir çok şehre göre gölgede kalmıştır fakat turizm de harikadır. sadece yazın rağbet görmesinden dolayı emlakçılar ve yemek işletmecileri tabiri caizse öğrenciyi sömürür.
akyaka manzarası için her seferinde önünden geçtiğim sakar geçidinde bir topluluk oluyor. siz de gidin ve bakın derim. bunun dışında hem görsel hem fiyat anlamında bodrum çok müthüşlüdür.
ölüdeniz aşırı pahalı ve derin bir denize sahip. datçaya giderken virajlara dikkat edin. kelebekler vadisine nisan ve mayısta gelebilin ki gerçekten kelebek görebilin. bunun dışında kendinize iyi bakın iyi geceler efenim *
Son 3 yıldır Kötekli Mahallesi'nde yılın 9 ayı bulunduğum mükkemmel şehir. Yeşillik mi arıyorsunuz? Burada. Mavilik mi arıyorsunuz ? O da burada. Bol oksijenli temiz havasıyla ,insanıyla süperdir. Ayrıca iş bulmak basittir sayın yazar bu şehirde.
Tatilde gittiğim ve ciddi anlamda sevdiğim şehir olmuştur. Kürt, çomar falan denmiş ama ben rastlamadım. Ayrıca olsa ne olur ? On numara şehir. Domuz eti satan restoranlara rastladım ki çomar bir şehirde bu kadar fazlası olmazdı. Turist dolu. Komşum ingiliz bir aileydi. Güzeldi. Paraşütle atlanan yere çıkmak için çok çok uğraştırmış ve güzelim orman havasını bana tattırmıştım Atlayayım derken yere çakılan delilerde vardı, onları es geçemem. Abarta abarta anlatılan sikimsonik metropol şehirlerini yerinde katlar.
Favoriler listemde artik izmir'i gecen, en sevdigim cennet sehirdir. Sevgilimle birkac gun daha marmaristeyim, daha once yesil deniz kadar mukemmel bir yerde yüzmemistim. Hayatimin sonuna kadar kalabilirim burada.
Edit: sahiller komple kürt degil, rustur. Merkezinde de yörükler vardir.