msn messenger

entry19 galeri9
    19.
  1. 18.
  2. skype uygulaması akıllı cihazlara uyumluyken msn'in böyle bir şansı bulunmuyordu. yavaştan düşüşe geçen msn, 2013 yılında bitti. msn kullanıcıları, microsoft tarafından skype kullanmaya yönlendiriliyor, fakat çoğumuz skype kullanmayı tercih etmiyor. çünkü msn'deki sıcak ortam, ileti yazarken çıkan titreşim ve efsaneleşmiş dübülüp sesi skype tarafından sunulamıyor. daha sonra görüntülü konuşma hizmetleri whatsapp, facetime, instagram vasıtasıyla gelişme gösterse de yine de msn hissi ve hazzını yaşatamıyor.
    1 ...
  3. 17.
  4. arkadaşları aynı sohbet pencersine ekleyip titreşim göndermenin bile özlendiği oluşum. hey gidi !
    0 ...
  5. 16.
  6. 15.
  7. enteresan günler yaşatmış anlık mesajlaşma hedesi.

    icq daha güzeldi ama.
    1 ...
  8. 14.
  9. Serverları inaktif olan platform. Titreşim kombosu çok yaratıcıydı, yeni platformlara da gelsin.
    0 ...
  10. 11.
  11. 10.
  12. Titreşim sesi geldi şerefsizim.
    2 ...
  13. 9.
  14. 8.
  15. şimdi çıkıp gelmesinin tam zamanı. gözlerimiz yollarda. yok mu bir yazılımcı yapıverin mobilini.
    2 ...
  16. 9.
  17. 8.
  18. 7.
  19. Windows un default chat programıdır. Ayrıca windows un outlook programıyla bağlantı kurabilir. Windows xp ile gelmiştir. Şimdilerde muhabbeti yapılıp efkarlanılan live messengerdir yani harici bir program.
    1 ...
  20. 6.
  21. bir zamanlar üzerinde tavla oynadığım eski görüntülü ya da sesli görüşme programı.
    1 ...
  22. 5.
  23. Whatsapp'ın dedesi. Büyük dedeyse mirc.
    1 ...
  24. 4.
  25. 3.
  26. bizi bu günlere taşımış cefakara bu vesile ile şükranlarımızı sunalım.
    1 ...
  27. 2.
  28. msn zaten messenger'ın kısaltmasıdır. taşınması gereken başlık. mümkünse taşırken benim giriyi de siliverin uğraştırmayın beni..
    9 ...
  29. 1.
  30. öncelikle bu başlığın olmamasını esefle kınıyorum. bir neslin ergenliği flörtü ilk sevgilisidir msn. cam açmayı titreşim göndermeyi özletir. skypemış watsappmış bunlar asla yerini tutmayacak.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük