26.
--spoiler--
kırmızı evo senin.
--spoiler--
27.
Cogu sanzimanini getrag uretem firmadir.
28.
mitsubishi bu ne biçim bishi küçükken hep söylerdim birden aklıma geldi...
27.
Lancer hariç türkiye de çok satmıyor ki zaten, neyin kafasındasınız aq.
28.
Volkswagen yapınca "olabilir böyle şeyler" mitsubishi yapınca " allah belalarını versin ".
29.
Klima olayında dünya devleri arasındadır.
30.
2015 yılı cirosu 57 milyar 689 milyon dolar olan şirket.
32.
Araba, kamyon, otobüs, uçak, baraj, bilgisayar, klima, yürüyen merdiven, gemiye kadar bir çok şeyi üreten dev firma
33.
en karizma logolardan birine sahip olan japon devi.
39.
satılan tek modeli b hatchback olan space star.
türkiye'den çekilmiş olmamak için sanırım, tek bir model bırakmışlar.
geri kalan asıl modelleri hiçbiri türkiye resmi sitelerinde bulunmuyor.
yakında mazda sonrası mitsubishi de tamamen çekilir gider gibi.
40.
Asx modeli bende var taş gibi araba. 147 bin kilometre yol yaptı motora bir kere anahtar değmişliği yok yağını değiştir benzinini koy bas marşa. Dere tepe türkiye’yi gezdim bir kere bile yolda bırakmadı.
Teşekkürler japonya, teşekkürler çekik gözlü arkadaşlarım.
41.
nissan gibi maddi sıkıntılar yaşamış bir marka olmakla beraber tıpkı nissan gibi gittikçe renault'laşan bir japon markası.
42.
Bazı mizahşör dayıların bagajdaki yazıyı muthisbishi olarak değiştirdiği marka.
43.
aslında en iyi japon arabasıdır.
caponlara bir tembellik çöktü. uğraşmıyorlar türk piyasasıyla.
piyasaya pahalı geliyor. parça pahalı ve problemli.