migros vs bim

entry42 galeri0
    26.
  1. migrosun ürünleri kaliteli ama bim de ucuz . ortada kaldım
    herhalde migros derdim.
    1 ...
  2. 27.
  3. 28.
  4. Migros daha kaliteli ürünler sunduğundan daha pahalıdır.
    1 ...
  5. 29.
  6. migros sekülerdir, bim şakirt.
    migrosa yarın muhtemelen gideceğim ama biri ayağıma bimde satılan hanımeli kolonyasından getirse fiyatına talibim.
    1 ...
  7. 30.
  8. 31.
  9. Öyle boktan bir ülke haline geldik ki insanlar market alışverişini yaptıkları yeri bile kendileri için bir statü kabul ediyor.

    Migros'tan alışveriş yapanlar kendini zengin ve elit sanarken bim'den alışveriş yapanları da fakir ve ezik görüyorlar.

    Halbuki aynı bokun laciverti iki market, hepsi o.
    1 ...
  10. 32.
  11. Bazen şunu düşünürüm; boş vaktin çok olacak her gün tüm marketleri gezeceksin. Indirimde olan ürünleri alacaksın yalnızca. Çok değişiyor fiyatlar. Keşke tüm ürünleri hep indirimli fiyata satan bir market olsaydı. Bir üründe çok indirim yaparken bir kaç ürüne öyle bir bindirim yapıyorlar ki indirimin bir anlamı kalmıyor.
    2 ...
  12. 33.
  13. bim bence en pahalı market. ürünleri o kadar kalitesiz, o kadar sağlıksız ki, ileride ödeyeceğiniz hastane masrafları göz önüne alındığında en pahalı market olduğu ortaya çıkıyor.

    akabinde bim'in çalışanları kadar salak insanları ben bir arada görmedim. ne bir merhaba, ne bir güler yüz, ne herhangi bir şey. adab-ı muaşeretten bir haber personel...

    genellikle bim marketlerde iki kasa bulunur fakat bu iki kasanın aynı anda çalıştığını gören biri var mı bu dünyada? o amına kodumun ikinci kasasını açmaları için silah çekip bu bir soygundur falan demek gerekiyor heralde. mahşer kalabalığı var markette, covid movid hak getire fakat kimsenin aklına o kullanılmaya kullanılmaya toz toprak tutmuş kasayı açmak gelmiyor.
    1 ...
  14. 34.
  15. tabi 9000 tl maaş alan aveller, gelmiş burada bime laf atıyor. biraz prekarya'yı düşünün. çok mu zor lan?
    0 ...
  16. 35.
  17. 36.
  18. alkol satan yer daima takdirimi kazanir.

    yolun acik olsun migros.
    1 ...
  19. 37.
  20. son 3 senede aralarındaki fiyat makası kapanmıştır.
    0 ...
  21. 38.
  22. Yıllardır bime gitmedim. Geçenlerde evin yakınına açılınca gittim bi 10 sene daha gitmeyi düşünmüyorum. Sebepleri

    1- eskisi gibi ucuz değil
    2- reyon düzeni yok. Mangallıklarla deterjanlar Yanyana. Bişey ararken kendini saçma sapan ürünlerin önünde buluyorsun bu arada aradığını da bulamıyorsun
    3- ürünler kalitesiz. Aldığım hurma bozuk çıktı.

    Migros iyidir ne nerede belli.
    1 ...
  23. 39.
  24. Migros sattığı her şeyi analiz eder, karizmasını çizecek ürüne girmez.

    Bim ne bulsa satar, kalite çok önemli değildir.
    1 ...
  25. 40.
  26. Her ikisi de çalışanlarının içinden geçmekle meşhur olan magaza zincirleridir. Migros dışarıdan elit, zengin kesime hitap eder gibi görünür ama bu daha çok atasehir ve caddebostandaki büyük 3m migros şubeleri için geçerlidir. Kadıköye gidip gelen birisi olarak söyleyeyim boğanın o taraf olsun hasanpaşa ve rıhtım tarafındaki migros jet tabelalı yerlere ne idüğü belirsiz yüzlerce kişi girip çıkıyor. Yani düşündüğünüz gibi değildir. Bime gelince bim yıllardır bu sektörde her mahallede caddede bulunur her ilçede ortalama 15-20 tane mağazası var. Gıda olarak pek tercih etmem müşteri olarak. Arada yol üstü olursa girerim.
    0 ...
  27. 41.
  28. 42.
  29. evime yürüme mesafesinde migros yok, ama 4-5 tane bim var.

    yürüme mesafemde olmayan migros'a daha geçen hafta gittim, yürüme mesafesinde olan bim'e en son ne zaman gittiğimi hatırlamıyorum.

    daha da diyecek bir şey yok.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük