uğruna zehirlenip yine de yemeye devam ettiğim, içinden kum çıktıkça tiksindiğim ama yine de hiç bir gücün beni soğutmasına izin vermediğim mucizevi yiyecek.
Biranin panpasidir. Iki sene öncesine kadar hic yemedigim hatta agzima bile sürmedigim sonra arkadas israriyla baslayip asla vazgecemedigim harika yiyecektir.
arkadaşlarla 3-4 kilo alıp , üzerine yumulup, yarış halinde yediğimiz lezzet. bol limonlusu güzel olur. ayrıca bursada en iyisi de setbaşında yapı kredinin orda satılır. köşede.
Aperatif ve soğuk meze olarak yenebilecek türde genelde mardinlilerin topladığı ve yaptığı yiyecek türüdür,
midye tava olarak servis edilecekse yanında tarator sosuyla tamamlanması can alıcı özellik kazandıracaktır.
dünyada hiçbir şeyde aynı tat bulunamayacak kekremsi yiyecek. hiçbir şey bu kadar bıkmadan ve ardı ardına bu kadar fazla yenilemez bence. o nasıl bir şeydir yarabbim. 3 öğün her gün yiyebilirim.
denizin içindeki ağır metalleri çektiği için , karaciğerden yüz yılda bile temizlenemeyecek bir şeyin dolmasıdır, tüm anne öğüdüne rağmen afiyetle mideye indirilendir.