moussa sow gibi çok üst düzey bir futbolcu olmasa da türkiye ligi için gayet iyidir. en azından hugo almeida'dan iyidir. aşırı defansif oynayan ve az gol atan karabükspor'da 16 maçta 4 gol 3 asist ile oynamış. bursaspor'da fernandao olmasa takımda görmek isterdim.
büyük takım futbolcusu değil. takıma level atlatacak bir oyuncu değil. kendisi arkaya kaçıp ağır defanslara belki zor anlar yaşatabilir ama babacar ondan daha iyi.
Ölümü şahsen beni şok etti. 40 yaşında kalp krizinden ölmüş. Bana hep memleketimin takımı olan Sivasspor'da attığı o golleri hatırlatıyor. Mekânın cennet olsun, Ah be Eneramo...