bu ve bunun gibi agresif, halktan kopuk muhaliflerden gına geldi artık. güzel şeyler oluyor memlekette, hükumetin kutuplaştırdığı kesimler arasında normalleşme sürecine doğru gidiyoruz. gerçekten çok hassas günler bunlar. ve bu adamın yaptığına bak.
sinirlenmemek elde değil. şimdi bu adamın yaptığının akit, misvak vb. oluşumların yaptığından ne farkı var? zaten "muhalif kesimden biri açık verse de prim yapsak" diye bekleyen bir troll grubu var internette. çok güzel ekmeklerine yağ sürüyorsunuz. aferin size.
kendi gibi düşünmeyenleri aşağılamayı marifet bilen tipik muhalifti. allah rahmet eylesin diyemeyeceğim maalesef. allah nasıl biliyorsa öyle yapsın. üç günlük dünyada kimsenin antipatisini kazanmayacaksın. yoksa arkandan rahmet dilemeyenler de çıkar böyle.
allah rahmet eylesin. kibar ve nahif bir insandı...
zaten nerede hiçbir s.ke derman olmayan kendisini kanaat önderi zanneden y.rak kafalı var kazık çakıyor, nerede donanımlı nitelikli aydın insanlar var erkenden göçüyor...biz mi sınanıyoruz anlamadık ki.