metin 2

entry619 galeri38
    112.
  1. Tramola serverinde oynardim eskiden. Aklimdan hic çıkmayan şey ise nicki: OrhanGutan olan birisi. Halen aklima geldikce gülümserim.
    5 ...
  2. 371.
  3. hileler yüzünden oyunun hiçbir zevki kalmamıştır. ne zaman tekrardan başlayayım desem hilecileri gördükçe tekrar bıraktım oyunu. bu ülke bu kafayla hiçbir yere gidemez. tamam oyunun da eksikleri var hızlı koşma olmalı mesela oyun çok yavaş ilerliyor ama hile ile ne zevki kalıyor oyunun. haksız kazanç.
    0 ...
  4. 370.
  5. pvp sistemi bombok olan oyun. ulan o kadar oyun yapmışsınız, insan bi rank sistemi getirir. öldür öldür nereye kadar?
    1 ...
  6. 369.
  7. aslında bombok bir oyundur. ama bizim türk gençlerinin oynadığı ilk mmorpg olmasından dolayı onlara bir iz bırakmıştır. saçma bir pve sistemi olan, pvp sistemi ise vs atmaktan ibaret olan, grafikleri çok sıradan bir oyun. biz zamanında wow oynardık, knight, silkroad oynardık bu oyunları beceremeyenler metin2 oynardı.
    6 ...
  8. 368.
  9. ne oynardım be..
    eskiden 2.köy de ki pazar hiç bir yerde yoktu amk.
    0 ...
  10. 367.


  11. duygulanmayan adam değildir.
    3 ...
  12. 366.
  13. 110.
  14. galatasaray 4. yıldız olanından.
    1 ...
  15. 107.
  16. estergonu kasıp kavuran tiplerdik lan vay be.
    0 ...
  17. 106.
  18. 105.
  19. 368.
  20. ilkokul hayatımı mahveden oyun.
    1 ...
  21. 367.
  22. Lv sınırı 99 olduğu zamanlarda oynadığım, lisenin ilk yıllarında evdeki zamanınım yarısını işgal eden efsane oyundur, nerde gençliğim nerde siyah çeliğim nerde elektrom..
    4 ...
  23. 366.
  24. Ramazan ayında tekrar hüzün ile hatırladığım, en hafif tabiri ile bok edilmiş güzel oyun.
    Bu oyuna başladığım günü dün gibi hatırlıyorum, okuldan hızla çıkmıştım ve sınavlar bitmiş, iyi notlar ile iyi bir tatile girmiştim. arkadaşlarımın tavsiyesi ile koşarak eve gidip oyunu yarım metre monitöre sahip eski emektarım olan samsung bilgisayarıma kurmuştum. Notlarımın iyi olması sebebi ile o haftalık pizza ve sınırsız bilgisayar hakkım olmuştu artık. * Oyun yüklenip açıldığı anda yaşadığım heyecanı ise üniversite sınav sonucu açıklandığında bile yaşamamıştım. Arkadaşlarım ile irtibat halindeydim ve bana çok yeni bir server açıldığını söylüyorlardı. o heyecan ile oyuna giriş yaptığımda ise şok olmuştum, çünkü aynı anda oyunun akşamüstü modunda olduğunu ve binlerce kişinin aynı sistem üzerinde sağa sola koşturduğunu aynı anda ise her saniye yüzlerce kişinin aynı taban üzerinden birbirine mesajlar atıp savaştığını gördüm. O kalabalığı en son geçen hafta fenerbahçe eurolig maçını izlediğim dev ekranın çevresinde görmüştüm diyebilirim. *
    Herneyse, daha sonra bu oyun tatillerimin en büyük aktivitesi olmuştu. ilk sevgilimi edindiğim bu oyun aynı zamanda iftardan sahura kadar geçen ramazan aylarımın eğlence kaynağı olmuştu.
    Kısacası çok güzel oyundu, yazık ettiler kendisine.
    14 ...
  25. 365.
  26. yeni sw açılmış fakat pvpler kadar değer görmemiş zavallı efsane.
    1 ...
  27. 104.
  28. Steam üzerinden yeniden oynanmaya başlanan oyun.
    1 ...
  29. 364.
  30. 363.
  31. an itibariyle steam listemdeki neredeyse herkesin oynadığı oyun.

    lan oglim, sayko musunuz?
    3 ...
  32. 362.
  33. Steame gelmis diyorlar yeni serverlarla. Ilginc.
    5 ...
  34. 103.
  35. Ortaokulda deli gibi oynadigim oyun.
    2 ...
  36. 101.
  37. 99.
  38. Şu oyunu oynamak hiç nasip olmadı nedense.

    Tanım: gençliğimizi çürüten bfme 2 yüzünden oynamak nasip olmamış oyun.
    0 ...
  39. 364.
  40. Ergenekondan iceri alinirim diye ergenekon serverina kaydolmadigim oyundur. Cocukluk iste. Hey gidi gunler hey.
    1 ...
  41. 363.
  42. Garip bir online oyun. Zevkli falanda değil. Evet.
    4 ...
  43. 362.
© 2026 uludağ sözlük