tarihin en sağlam oyunlarından. zamanında çok aşırı koyu bir kitlesi vardı. müptelası olduğumuz oyunu 12 saat aralıksız oynadığımız günleri bilirim ben
tabi zamanla oyun paraya dönünce bırakmak zorunda kaldık...öğrenciyiz
ama eski günleri anımsamak adına hafiften emek pvp server varsa yeşillendirebilirsiniz. evet
yıl geçtikçe kitlesini daha da arttırıyor. pvp serverler de eskiden 600-700 online olurdu şimdi en dandik pvp server de bile 2-3 k online var. bir ara milas oynadım itemciden 3000 lira falan kaldırdım simya iyi para yapıyordu.
Bi geri dönüyim okul başlamadan bi hafta oynuyim dedim ama nesne marketten yang satışı kaldırılmış, serverlarda az oyuncu kalmış,bu nedir, ayrıca yang satışı geri açılacak mı bilgisi olan yeşillendirebilir.
T:eskiden efsane olan ama artık ölüm döşeğinde olan, hala hastaları bulunan oyun, lakin hastaları artık eskisi gibi veletler değil koca koca adamlardır.
az önce hediyelik dükkanındaki müzik kutularından birinde tema müziğini işittiğim oyun.
birden o zamanlara götürdü beni, bundan 10 sene öncesine sanırım. o zamanki arkadaşlıklarım, büyüyünce ayrılmayacağımıza dair ettiğimiz sözler geldi aklıma.
bu oyun aslında pişmanlık ve zamanını yiyen bir pacman dir ama yaşattığı şeyleri düşününce sanki iyi birşeymis gibi aklıma nüfuz ediyor.
https://m.youtube.com/watch?v=bn1YCClRF-g
tekrar, eskisi gibi oynamak istediğim oyun.
Ana server iyice leş gibi olmuş deniliyor ama eski ruhunu koruyan, kalabalık bir pvp server varsa oynanabilir sanırım.
zeka gerektirmeyen tamamen sabır ve paraya dayalı, pazar olayı güzel olan ama vs.lerini sevmediğim oyundur. adamı kestin ya da o seni yatırdı. e sonuç var mı?
ilkokulda metin2 oynayanlarla dalga geçerdim sonra bir kere oynayayım dedim ne bok var diye.
Daha sonrasında lisede her gece kule yapıyorduk anasını satayım.
Birilerini geçme ve kendi karakterini yönetmenin verdiği hisle bağımlılık yapabilecek bir oyundur kendisi.
internet cafede bu oyunu oynayan çocukları görür ayar olurdum. Hepsini sıraya dizip tokatlayasım gelirdi. Oyun o kadar boktan ve itici gelirdi ki bana çıldırırdım. Üstelik bir de hile açıp da canavarları toplarlardı. Böyle bir saçmalık daha olamaz. O çocukların aha metin düştü aha dolunay 9 götüne girsin muhabbetleri sinir küpüne döndürürdü istemsiz. Böyle sikik bir oyunun knight online veya silkroad ile mukayese edilmesi bile saçmalık yani.
Tamamen velet işi olan oyun. Kimse kusura bakmasın.