2005'ten beri semaver kumpanya'da oyunculuk yapmaktadır.kendisi yaşının adamı değildir.*oturduğu mekanda tanıdığı tanımadığı herkese laf atan,çatlak,yerinde durmayan sevimli mi sevimli bir adamdır.*
http://www.trt.net.tr/Hab...dd-4c38-a334-2a1b0bf2847e
trt nin yepyeni ve başarılı olacağına inandığım dizisinde kendisini görmekten mutluluk duyduğumuz üstadtır. haa, üstad diyorum; şimdi değilse de olacaktır, eminim bundan.
nefes filmini film yapan adam. diğer oyunculara performans gösterecek fazla bir yer yok ama bu adam resmen döktürmüş. bir komutan bu kadar güzel canlandırılabilirdi gibi bir laf söylettiriyor insana.
türkiye de sayılı oyuncular arasındasın mete horozoğlu. yani yönetmen olsam kesinlikle verirdim sana rol. *
yeni projelerde ve sağlam rollerde görmek istiyoruz.
nefes filminde askerlerine yaptığı konuşmayla ünlenen, karısıyla yaşadığı çocuk sıkıntısı yüzünden morali hep bozuk olan fakat bunu askerlerine yansıtmayan, askerleri için canını verebilecek olan komutandır. bu beyefendi ayrıca trt1 de hesaplaşma dizisinde de oynamıştır. anlaşılan mete beyin askeri ve polis dizilerine merakı var ama şu da bir gerçekki nefes filminde oyunculuğuyla beni ağlatmıştır. oyunculuğu oyuncuyum diye geçinen bir çok kişiden kat be kat güzeldir. rolüne kendini çok kaptırıyor.
mete abidir. alt kata taşınırken tüm ıvır zıvır oyuncaklarını kitaplarını bize bırakmıştı. hakkında en son hatırladığım buydu. sonra tiyatrocu oldu dediler. yanık koza 'da oynuyor dediler. farklı roller ve ardından en büyük saygıyı kazandığı nefes filmi. daha büyük işler yapacaktır. mütevazıdır.*
nefes adlı filmle günyüzüne çıkan tiyatro ve sinemayı bir arada götürmeye çalısan aktör-oyuncu.
nefesteki oyun kabiliyetini samimi tavırlarıve düzeyli medya ilişkisiyle taçlandırmıştır. ancak nefes'den sonra rol aldıgı filmler, ticari olması sebebiyle deger yitirmeye başlayan yeşilçamın en büyük sıkıntısı olan "iyi senaryo" ile karşımıza çıkamamakta haliyle oyunculuk yeteneğini de sergileyememektedir.