mercedes e 200

entry31 galeri6
    26.
  1. 27.
  2. aman fazla hız yapayım demeyin sakın beyefendi lakin bu araç 0'dan 200'e 3 saniye gibi kısa bir sürede çıkabilmekte. önceden uyarayım da...
    1 ...
  3. 28.
  4. yeni sahibine hayırlı uğurlu olsun dediğim sağlam araba.
    0 ...
  5. 29.
  6. Sırf sahibi olmak istediğim ve gençlik hayalim olduğu için alacağım. Son model araçlarda olmayan lüks ve konfor 20 yaşında olmasına rağmen bu arabada var. Biraz pahalı ama.
    1 ...
  7. 30.
  8. W124 kasa ve otomatik olacak. Mis mis
    1 ...
  9. 31.
  10. --spoiler--
    Ama yeni e’yi görünce çok arada kaldım
    --spoiler--

    sen deyince baktım. arada kalmakta çok haklısın.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük