nick'ini vega'nın mendil şarkısından esinlenerek aldığını süüleyen, özlenen yazar. vega mega seviyor, türkçe rock dinliyor, cem adrian'ın şarkı sözlerini hiiiiç üşenmeden tek tek yazıp mesaj atıyor. sıcak insan.
sözlüğe dönmesini beklediklerimden..
benim propaganda çalışmalarımla, 1 yıldan uzun süredir girmediği sözlüğe hızlı bir dönüş yapmış, en yakın zirveye koluma takıp götüreceğim yazar.
ortam yapıcaz abi!*
yeni adıyla uludağ sözlük geyik ve hikaye grubundan tanıdığım süpersonik yazar. * güzel insan. duygusal takılır, müzik zevki süperdir.* tarafımca pek bi sevilir kendileri ayrıca. **
bana kalbi kadar beyaz bu nickaltısından yer ayırdığı için kendisine ne kadar teşekkür etsem az. sen gel hele, ben koyun kesicem sana, çiğ çiğ yicez, postunu da türk hava kurumuna bağışlıcaz dediğim insan. **
bana deneyimlerini aktararak ilerde hata yapmamamı isteyen hem ruhu hem kendi güzel insan. zaman zaman fırça atan fakat fırça atarken bile sevgisini gösteren nur yüzlü kişilik. dünyanın bütün güzelliklerini hak eden şakacı, atılgan ve zevkli canım arkadaşım. ***
saçlarına bayıldığım, kan oranı bi hayli yüksek yazar kişisi, çok sağlıklıymış doktor tarafından onaylandı o derece yani 10 dakikada yarım ünite kan verdi artık gerisini siz düşünün. sevdim seni bayan.
şu sözlüğe gelmeden önce hiç tahmin etmezdim arkadaş böyle insanlarla tanışacağımı. tek amacım üniversitedeki hocalara giydirmekti. sonradan da kalma amacım eğlenmek ve eğlendirmekti. zirve falan benim için gereksizdi taa ki icimdeki deniz'in ısrarlarına artık dayanamayıp zirvelere gitmeye başlayana kadar. insanlar tanımaya başladım. iyi insanlar tanımaya başladım. bir de çok iyi insanlar tanımaya başladım. kendisi dün sevgili erkek arkadaşıyla ben ve üç yazar arkadaşımı daha misafir etmiştir. ama ne biçim bir misafirlik. yılda bir kez gittiğim tokat'taki halamlarda sandım kendimi. olay dandik bir internet sitesi ve birkaç saatlik genel buluşmada herkesin birbirinin yüzüne güldüğü bir oluşumdan çıkıp sanki yıllardır tanıyor olduğum arkadaşlarımla geçirdiğim hoş bir ortama döndü evlerinde. misafirperverliği için ne kadar teşekkür etsem az. iyi ki tanımışım seni ve senin gibi insanları. harika da bir erkek arkadaşı var ona da selam ederim. inşallah ilelebet mutlu olursunuz.
salim ile mikael akerfeldt yüzünden inanılmaz merak ettiğim yazardı nihayet tanıştık. öyle pek de abartılacak bir tarafı yokmuş hani * esprili, yakışıklı bir adam ama hepsi o kadar. ne abartıldığı kadar iyi kavga ediyor ne de salim ile mikael akerfeldt' in söylediği kadar maço. enteresan bir adam doğru ama uçlarda yaşayan bir adam da değil kesinlikle. ağrı' da askerlik yapmak bünyesinde derin izler bırakmış bu çok belli. askerlik anılarını hem çok hoş bir üslupla hem de müthiş tasvirlerle anlatıyor lakin alınmasın ama biraz da abartıyor sanki. salim ile mikael akerfeldt saçlarından bahsetmişti hep kınalı saçları demişti ama inanmamıştım. gerçekten öyleymiş. sordum niye böyle diye ''bizde 3 şeye kına yakarlar; kurbanlık koyuna ALLAH' a kurban olsun diye, evlenen kıza kocasına kurban olsun diye bir de askere giden çocuğa vatana kurban olsun diye'' dedi. annem askere giderken yaktı sonra saç dökülmesine iyi geldi diye de bir daha yaktım dedi. herkesin gözleri doldu ama dayanamadım ve ''iyi de abi anlattığın hikaye çok meşhur bir hikayedir ve seninle alakası olmadığını da biliyorum'' dedim. utandı, küstü, kızdı. birasını yudumladı önce ve sonra yüzüme baktı saf saf, boş gözlerle ''kokusunu seviyorum lan'' dedi. güldük daha da konuşmadık.
bir sonraki zirvede görüşmek dileğiyle, memnun oldum yazarı. *