mega holdings

entry444 galeri7
    165.
  1. para kazanabilirsiniz.

    fakat zengin olamazsınız.

    kanmayın böyle boş işlere öncelik olarak bir araştırın.
    sonra, ''yok efendim beni kandırdılar'' dememek için.
    1 ...
  2. 164.
  3. En başta olanın her daim kazanacağı, 300-500 lira yatırıp ev araba almak isteyen aptalların kaybedeceği saadet zinciri.

    Aptal olmayın.
    1 ...
  4. 164.
  5. mega holdings süper yazdık diye gerçekten mi diyenler oluyor. yazık ya! bu kadar mı salak olur bir millet insanı? arkadaşım yasalarda normal diye bir şey hep doğru mudur? ona bakarsak sigara da yasal. sigarayı devlet yasaklamamış demek ki yararlı diyen embesiller de biliyorum ben. mega holdings'te dolandırıcı dolandırıcıyı dolandırıyor gerisi hikaye siz neden bahsediyorsunuz allah aşkına?!?!
    2 ...
  6. 163.
  7. sözüne güvendiğim kişilikli bir tanıdığım bu işlere girmeden önce benimle bunun muhabbetini yapmıştı. onunki başka bir saadet zinciri, qnet. tanıdığı varmış bu işte. adam lüks arabasını falan çekmiş, bizimkini de çağırmış. daha sonradan bu da girdi, dediğine göre iyi de gidiyormuş, çünkü arkadaşı buna alt üye bulma sözü vermişti. şimdi kendisinden haberim yok ama en son işini bıraktı, özel bir yerde işçiydi. yanisi bağlantı sağlamsa kazanırsınız. esas mesele şu ki, ortada mal veya hizmet yok, etiği olmayan bir iş bu, ahlaklı ve/veya prensip sahibi biri olduğunuzu düşünüyorsanız bu işe girişmemeniz gerektiğini bilmeniz gerekir. yok ama Şark kurnazıysanız, bu sektör sizin gibilere bayılıyor.

    biyoloji derslerinde besin zincirini görmüştük, piramitin tepesine doğru vücutta biriken zehir artar. bu zincirde bir de şöyle bir şey var, tabana indikçe zarar artıyor, alanının da tepeye göre çok geniş olduğu malumunuz.
    1 ...
  8. 162.
  9. manyak bir sektör. ayda 7600tl kazanıyorum. herkese öneririm. altımda a4 var.

    edit: ironi.
    1 ...
  10. 161.
  11. lise arkadaşımın vakti zamanında beni sokmaya çalıştığı sistemin sahibidir.

    en son olayı ciddi ciddi anlatmaya çalışan insanlara dolandırıcılık bu amına koyim yormayın beni yeter dedim. önyargılısın dedi. öyleyim amk dedim. çocuk bir daha konuşmadı benimle.

    çok sikimde aq.
    4 ...
  12. 160.
  13. 159.
  14. benim mi dikkatimi çekti bilmiyorum ama bu topluluğa girmeye çalışan veya yer edinmiş kişilerin hepsi üniversitedeki sikik bölümlerde okuyan insanlar. yani ne bileyim, gerçekten vizyon sahibi insanların bu işe girişeceğini sanmıyorum.
    3 ...
  15. 158.
  16. Eksi sozlukten basligi silinen simit sarayi mudavimleridir. Sorsan hepsi bmw le gezerler ama simit sarayinda cay icerler
    . fakir turnusolu.
    1 ...
  17. 157.
  18. Yalancı , ileri görüşsüz insaardır.insanın az bi beyni varsa oturur hesap kitap yapar.
    0 ...
  19. 156.
  20. Takım elbise giyip referans edinecek enayi aramaktır.
    0 ...
  21. 155.
  22. 154.
  23. bu ürünleri(!) satın alan adamlara zerre acımıyorum. dolandırılıp beter olun. aileniz de duman olsun veya bulaşan her kim varsa!
    3 ...
  24. 153.
  25. Bursa görükle de kahve aşkı'nda toplanan birbirinden akıllı gençlerimizden oluşan holdings..
    0 ...
  26. 152.
  27. montaj fotolarla keriz siken holdings.

    neymiş rihanna'yla tanışmışmış fotoğraf çektirmişmiş. bir de adam savunuyordu burda rihanna'yla resim çektirmiş yeaaa diye ahhahaha al sana resim aklına soktuğum. *

    http://galeri.uludagsozlu...m/r/mega-holdings-699654/
    3 ...
  28. 151.
  29. paranın ne kadar emek ve uğraşıyla kazanıldığını bilmeyen insanların umut kapısı.
    2 ...
  30. 150.
  31. hayal satan şirkettir. şirketten kazancı olan insanların hayatları o kadar abartılarak gösterilir ve öyle yaşayacağına inandırılır bu zincire dahil olanlar. parayı götüren yüzde onluk kesimdir. diğer yüzde doksanı sürekli 3 sene sonra alacağını sandığı bmw hayalleriyle yaşamaya başlar, sosyal medyada sürekli inançla ilgili, tuttuğumu kopartıcam edalarıyla paylaşımlara devam eder.
    0 ...
  32. 149.
  33. 5 yılda giulietta'mı altıma çektiğim holdings..
    0 ...
  34. 148.
  35. "hala bu başlık altına entry giriliyor mu?" dedirtendir. ya sağır köyün sağır dağındaki sağır sultan duydu bunların dolandırıcı olduğunu. hala bilmeyenler yoktur umarım.
    2 ...
  36. 147.
  37. kesinlikle tuzak olduğu iyice ayyuka çıkmıştır. bu işlere girip arkadaşlarının ve ailesinin güvenini kaybeden bir arkadaşım var. 1 yıl harcadığına mı pişman olsun kaybettiği 4 bin liraya mı peşini bırakmayan bu illete mi ?
    0 ...
  38. 146.
  39. buna inananın sik kadar aklı yokturdur.
    1 ...
  40. 145.
  41. soru cevaplarla size bu sistemi açıklıyorum;

    1- mega holdings basitçe nedir ve ne işe yarar?
    mega holdings türkiye de bir zaman yasaklanmış saadet zincirlerinin yasal halidir. olay şu: bir sistem var, para verip üye oluyorsunuz(2000 tl). sonra başkalarını üye yapıyorsunuz(2000 veriyorlar) ve onların üyeliğinden size para geliyor(cüzi bir miktar), üye yaptıklarınız başkalarını üye yapınca onlardan da para geliyor. böyle böyle alt üyeniz arttıkça para kazanıyorsunuz.

    2- peki bu saadet zinciriyse nasıl yasal oluyor?
    kılıfına uydurmuşlar. 2000 lira karşılığında dandik, uyduruk sadece göstermelik bir web site satıyorlar size. devlet "napıyorsunuz hacı?! saadet zincirimi?" dediğinde; "ehehe devlet bey hiiiiç, web site satıyoruz yahu bak faturasıda burada" diyorlar. sattıkları web siteyi 300 liraya kurabilecekken 2000 lira veriyorsunuz. yasal sorunlar çıkmasın diye site göstermelik yani.

    3- peki bu sistem mantıklı mı , girilebilir mi?
    daha önce network marketing ve affiliate marketing yapmış biri olarak söylüyorum; "hayır". arkadaşlar şu an bunların 100 bine yakın üyesi var ülkemizde. yani ilk üye olanlar bu sisteme, alt üyeleri çok olduğu için parayı gömdü. halada gömmeye devam ediyor. ama siz yeni üye olursanız emin olun verdiğiniz 2000 lirayı bile kurtaramayacaksınız, çok zor. diyelim kurtardınız zor bela. arkadaşlar bu sistemden zengin olamazsınız. zengin olmanız milyon dolarlar kazanmanız maseratiye binmeniz için altınıza 65.000 alt üye almanız lazım ki, şu an düşünün 100.000 kişi var sistemde, diğerleri enayi mi? onlarda altına 65.000 kişi alıp maseratiye binmek için giriyor sisteme zaten. peki? hepsi altına 65.000 kişi alabilir mi? saçmalık. yani ilk girenler parayı gömüyor, son girenler avuçluyor başka bir şeyi. buyrun sistem tablosu; https://galeri.uludagsozluk.com/r/699073/+

    4- ama çok inandırıcı konuşuyorlar? çok örnekler veriyorlar? garanti gibi mi nedir?
    para arkadaşlar para! adamlar senin üyeliğinden para kazanacak, neden inandırıcı konuşmasın allasen? bakın bu sistemdekilere. hepsine öğütler veriliyor. facebook profillerine takım elbiseli ergenler topluluğu resimleri koyuyorlar(görenler büyük iş yapıyor sansın diye). sonra efendime söyleyim umutla, hırsa, başarıyla ilgili bir yığın söz paylaşıyorlar. toplantı ve konferaslara gidiyorlar(ki bunun parasını bile üyelerden alıyorlar nasıl holdingse :D ). sonra bu işten zengin olmuş üst seviyelerin evlerini arabalarını gösteriyorlar, ve milletin aklını tüm bunlarla çeliyorlar. 5 sene içinde zengin olacaksın diye vaat ediyorlar. kimsede demiyor ki amk altına yüzbinlerce kişiyi nerden bulucak bu kadar insan.

    dip not: sisteme üye olanlara bakın.. hayattan umudu pek kalmayan, genelde orta halli yada fakir, paraya ihtiyacı olan, muhtaç ve bir umutla bu sisteme girmiş insanlar. zaten geneli ergen 18 - 24 yaş arası yoğunluğunda.
    3 ...
  42. 144.
  43. 143.
  44. insanlara para vaadiyle borca sokan, milletin patronculuk oynayıp borca girdikleri, insanları para olarak gören bir oluşum.
    0 ...
  45. 142.
  46. bu holdingte çalışan insanlar sürekli sosyal paylaşım yerlerini koydukları fotoğraflarla göz boyuyorlar amk.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük