medcezir

entry589 galeri16
    397.
  1. ece yörenç i tebrik ederim müthiş başyan kuzey güney den sonra,müthiş başlayan medceziri de batırdığı için,yaman mira yı,mirada yamanı kıskandırıyo kaç bölümdür iyice saçmaladı,karakter tahlillerini de beceremiyor senarist:miranın eski sevgilisi,sevgiliyken kendisini 1 sene boyunca kendisini aldatmış,en sevdiği yamanı hırsızlıkla suçlamış,kendisini iki kere zorla öpmüş,sürekli yamana sorun çıkaran orkunla hala samimi olabiliyor.böyle saçmalık olmaz.ama yamanının eski sevgilisini yanında gördü diye ,ilişkiyi bitirebiliyor. karakterler birbiri içinde çelişmesin allah aşkına ya!
    1 ...
  2. 398.
  3. 399.
  4. ergen kuzenimiz tarafindan bayramda 7.24 izlenmeye maruz birakilmiş ve istemsiz kanal degiştirirken bi iki dk durup son olaylara baktigimiz dizimsi.
    0 ...
  5. 400.
  6. Bok gibi senaryosu olan dizi. Kimi zaman modern ötesi, kimi zaman da Cahiliye dönemi zihniyet hakim.
    1 ...
  7. 401.
  8. Hic izlemedim ama genel de butun kizlarimiz hayran oldugu icin igrenc bir dizidir kesin.
    2 ...
  9. 402.
  10. 403.
  11. ENDER KARAKTERiNi KOCASINI BAŞKA BiRiYLE ÇILGINLAR GiBi SEKS YAPARAK ALDATTIĞI iZLENiMiYLE SEYiRCiYE SUNDULAR. SONRA ÖLDÜ ZATEN.
    ŞiMDi BAKIYORSUN BENi ÖPTÜ DiYE MEKTUBU ÇIKTI ENDER iN. ŞAKA MISINIZ SENARiSTLER SiZ.
    2 ...
  12. 404.
  13. 405.
  14. 406.
  15. Senaristler sadece bir öpücükle yuva yıkıp, kadını öldürdüler amk. Berbat bir dizi, olay senaryoda oyuncularda değil.

    Son bölümde yeni evlenen mafya bozuntusu, (şimdilerde Orkun'un şöförü) bir zamanlar Orkun'u partide yaralamıştı, Mira'nın bacısına kendini zengin piçi gibi tanıtıp kafaya almaya çalışmıştı şimdi ise diplerinde ve Orkun'un şöförü ve kimse bu durumdan rahatsız değil!
    Ha siktir diyorum.
    0 ...
  16. 407.
  17. aslında ilk bölümden itibaren istikrarını koruyan, çizgisini bozmayan bir dizi. zira ilk bölümden itibaren aynı saçmalıkta devam ediyorlar. bence sırf bu istikrarı yüzünden övgüyü hak ediyor bu dizide emeği geçenler.

    dizideki karakterler o kadar zenginler ki, yani sıçsalar götlerinden para çıkacak yani o derece zenginler. ve fakat karakterlerimiz sıçmıyor efendim, evet tuvalete gitmiyor bizim zenginlerimiz. eee zengin adam sıçarmıymış hiç. ama bill gates'i bile kıskandıracak kadar lüks bir hayata sahip olan karakterlerimiz, yaşadıkları en ufak sorunda, karşılaştıkları ilk terslikte sanki dünyanın sonu gelmiş gibi davranıyorlar. ağlamak için, üzülmek için sebep arıyorlar sanki. dizide her türlü imkana sahip olup şımarık şımarık hareketler kendilerine dert arayan karakterlemiz. teselliyi de yine o lüks içinde buluyorlar. ne zaman bu diziye denk gelsem fakir olduğumuza şükrediyorum valla.

    ama beni asıl üzen, geceleri ağlayarak yastığımı ıslatmama sebep olan karakter mira'nın kardeşi. allahııııım bu nasıl bir hayat, bu nasıl bir kaderdir yarabbi. çalışanları duymadığında çalan zil sonrası kapıyı açma zorunda kalan o, çayı-keki 2 dk. geciken o, uludağ tatilinde sevgilisi olmayan tek kişi o, zenginim diye kendisini tanıtan pis fakir tarafından kandırılan o, anası dededi yaşında biriyle evlenen o, babasının yanına taşındıklarında rahatı en çok bozulan o. lan bu kızı üzenin var ya taaa...

    gelelim dizinin esas oğlanı yaman efendiye. normal hayatta tehlikeli denilecek bir tip iken, idealist bir avukatın tutup evlerine getirdiği, o lüksün içine buyur ettiği bir deli oğlan; yaman. şaşaada sınır tanımayanların evinde yaşıyor, ama öbür taraftan inşaatlarda çalışıyor. akşamları da dinlenmek yerine balolarda, barlarda eğleniyor. ha bir de anasına çok düşkündür bizim yaman efendi. geçen haftaydı galiba, anasının çamaşır makinasını tamir ediyordu. kıyamaaaam.

    lan mal, lüksün şaşaanın tam ortasındasın, çalışsana işte onlarla beraber. ama yooook, yaman bey çok gururlu ya yediremiyor kendine bu durumu. ama evlerinde yaşıyor. gündüzleri inşaatlarda boya yapıp geceleri eğlencenin dibine vurup villada uyumak; işte böylesine bir gurur var bu ibinada. özel okulda okumasına ise hiç değinmiyorum.
    2 ...
  18. 408.
  19. evler o kadar boş ki yankılanıyor tüm sesler. gereksiz hiçbir eşya yok.
    biz daha duvardan geyik desenli halıyı yeni indirdik.
    0 ...
  20. 409.
  21. Az önce orçun karakterinin esas kıza "bak burnuna sokarım" şeklinde hezeyan ettiği küfür kıyamet bir dizi.
    0 ...
  22. 410.
  23. ulan ben bu dizideki yaman olsam; önce mira'dan başlarım sonra tüm siteye kapağı atarım. para bok, kafa rahat. ne sevgiliyle uğraşacağım amk.

    yavaş yavaş kendinden soğutan dizi.
    1 ...
  24. 411.
  25. insanları ulasamayacakları hayallere sürükleyen ve özendirmeye calisan gereksiz bir dizi.
    1 ...
  26. 412.
  27. kuzey güneydede olduğu gibi medcezir de ikinci sezonda bok olmuştur.
    1 ...
  28. 413.
  29. 414.
  30. Bu gün diziye şöyle bir takıldım.esas oğlan çağatay ulusoyun karşısına elif adında bir kız koymuşlar.Sözde,sevgilisini unutmak için bu hatunda teselli buluyor fakat imkansız.Kız dediğim koreli erkek çocuklarına benzeyen bir tip.Huyu,suyu güzel zahir.
    3 ...
  31. 415.
  32. Işi gücü aşk meşk olan zengin bebelerinin hayatının anlatıldığı dizi, çok miğde bulandırıcı ya.
    Mira nın anası kızının sevgilisinin abisiyle kendinden 20 yaş küçük biriyle yatıyo filan.
    2 ...
  33. 416.
  34. Beni cagatay ulusoydan sogutan dizi 😒
    1 ...
  35. 417.
  36. yaman ve mira nın sürekli sıçıp sıvadığı olayların konu alındığı dram ve aşk dizisi.
    0 ...
  37. 418.
  38. gercekle asla bagdasmayan tarzda yasamlarin mevcut oldugu sacmasapan utopik bir dizi. serenayin sumugu , cagatayin boru bogazi ve sesiyle mallik akiyor diziden. hep bir elden bok etmisler.
    2 ...
  39. 419.
  40. senariste sesleniyorum: barıştır annem yamanla mirayi hayir reyting kaybediyor dizi.kendim için söylemiyorum efendim.
    0 ...
  41. 420.
  42. bence dizinin en güzel iki sahnesi http://youtu.be/-IKAhtVqbZI
    http://youtu.be/tz5Wscdy49w valla ne güzeldi ilk bölümler şimdi sıçıyorlar başı beladan kurtulmayan yamanı özledik.
    2 ...
  43. 421.
  44. sonradan kadroya katılan miss turkey 3.sü yaman ın yeni sevgilisi olan kız hakikaten çok kötü rol yapıyor. zaten kadrodaki başrol oyuncularının hemen hemen hepsi manken. oyunculuklar çok kötü. mankenden zorla oyuncu yapıyoruz.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük