matematik

entry973 galeri47 ses1
    373.
  1. ortaokuldayken, lisedeyken nefret ettiğim ders.
    0 ...
  2. 372.
  3. http://www.paradokslar.co...atematik_paradokslari.htm
    an itibariyle bu kadar basit işlemlerle çürütülmüş olmasına şaşırdığım bilim dalı.
    hatta şaşırmak ne demek bu nasıl olabilir ki oha.
    0 ...
  4. 371.
  5. bilime ulaşmak için kullanılan kapı ve anahtardır.
    0 ...
  6. 370.
  7. hayatın ta kendisidir matematik....

    ama yine de;
    çarp, çıkar, topla, böl...
    ötesi ile bu saatten sonra işim olmaz...

    edit: büyük konuşmamak lazımmış... ötesi ile işim olmaz falan... sayı okyanusunda boğacağım kendimi...

    insanoglunun her$eyi bir bicimde temelleri üzerine oturttugu kurgusal semboller toplami.
    evrenin programlama dili.
    cosmos programming language.

    hayatim boyunca en cok nefret ettigim ders..
    universite sinavinda matematik netlerimin az olmasi nedeniyle su an okudugum bolumdeyim...
    hangi bolumdemi okuyom??
    matematik-bilgisayar.. uhuuuuuuuu kadermi bu bea

    bir donemler hayatima anlam katan ve gunde 5 saat calistigim bilim dali. universiteye matematik netlerimle girmeme ragmen. uni de 4 matematik dersini toplamda 10 kerede vermistim. sevmeyen calismasini bilmeyendir. bunun icin de sistemi suclamak gerekir. zira cogu kimse matematigi ezber sanir.
    0 ...
  8. 369.
  9. platonik aşkım. ben onu çok severim ama o beni hiç sevmez. ben ona bir adım giderim o benden 10 adım kaçar. pisliktir.
    0 ...
  10. 368.
  11. birçok kişi tarafından sevilmeyen, ama çalışıldığında anlaşılan ve sevilen derstir.

    şahsımca sevmelisiniz, çünkü hayatınızın her alanı matematik. özellikle benim gibi lys ygs ikilisiyle münasebeti olan kişilerin sevgilisi olmalıdır kendileri. bırakın kizlari matematiği sevin gençler.
    2 ...
  12. 367.
  13. lise hayatım boyunca ağzıma sıçmış olan derstir. hatta bütün ilk ve ortaöğretim hayatım da diyebiliriz. ulan bir insanın kafası bir derse zerre olsun mu basmaz. sözel seçtik son sınıfta yine çıktı karşımıza karnenin anasını belledi. yok arkadaş ben bu dersi de hocalarını da sevemem diye düşünür iken dersaneden adamın biri (o kendisinden böyle bahsediyor,aslında öğretmen yani) bana matematiği sevdiremese de kendisini ziyadesiyle sevdirmiştir efendim. ama tabii bu düşüncelerimi değiştirememiş,ygs'de matematikten 0 netle çıkmışımdır, (adam sözel) canın cehenneme matematik! (lanet olsun dostum)
    0 ...
  14. 366.
  15. ygs için çalışmaya başlıyacağım bu derse dershanede yok allah yardımcım olsun (gerçi dershanenin bir etkisi yok, anlamaya bağlı) neyse ekol hoca gibi video dersleri umudum.
    1 ...
  16. 365.
  17. bazı kolay konuları çalışarak hallettiğimi görünce kendimi aslında kolay bi ders olduğuna inandırdığım zımbırtı. artık lys'yi de atlattım, züğürt tesellisinin lüzumu yok. allah belanı versin matematik.
    2 ...
  18. 364.
  19. geçmişe dönüp icat edeni testere tarzı işkencelerle öldürmeyi istediğim kişinin buluşu.
    2 ...
  20. 363.
  21. bazı öğrenciler için korku yaratan durum.

    not: üniversite sınavının içine etmeme neden olan derstir aynı zamanda kendileri.
    2 ...
  22. 362.
  23. dershanelerde ve okulda çok kötü öğretilen bir ders. berbat öğretiyorsunuz. mantığa oturtarak anlatılır bu. bunun bi püf noktası var. onu öğretsenize! hele o problemler. vallahi çoğunda formüle gerek yokmuş. allah cezanızı versin sizin. eksi bilgiler yeni bilgiler derken karman çorman oldu.

    kpss'De başa beladır ayrıca. eğer bu sınavı matematik yüzünden kazanamazsam, allah beni bildiğim gibi yapsın. ne bileyim güzel bir iş bulayım inşallah. of.
    1 ...
  24. 361.
  25. kafamı karıştırandır.

    "bize matematik dünyasının kurgusal ve sonsuz olduğu öğretildi. bunu kabul ederim. 1'den sonra 2 gelir dendi. bunu da kabul ederim.

    ama sonra 1 ile 2 arasındaki sonsuzluğu düşündüm. peki o nereye gitti? irrasyonel sayılar varken bir sayıdan sonra diğer bir tam sayı nasıl gelebilir? eğer 1'den sonra virgül konursa ve bunun da kıçına sonsuz sayı konabiliyorsa 2 nasıl gelir? işte! soru bu! yanıtsız bir soru.

    1, 2'nin nedeni değilse, benim de varlığıma bir neden aramam anlamsız olur."

    oha yani, resmen 1'den sonra 2'yi getiremiyorum. hoşuma gitti.
    0 ...
  26. 360.
  27. Evren her an gözlemlerimize açıktır; ama onun dili ve bu dilin yazıldığı harfleri öğrenmeden ve kavramadan, anlaşılamaz. Evren, matematik diliyle yazılmıştır; harfleri üçgenler, daireler ve diğer geometrik biçimlerdir. Bunlar olmadan tek sözcüğü bile anlaşılamaz; bunlarsız ancak karanlık bir labirente dolanır. GALILEO (1564-1642)
    1 ...
  28. 359.
  29. bir düşünce biçimidir.
    hayat diyen de var...
    3 ...
  30. 358.
  31. 357.
  32. aslında kolay ama sözde kolaydır. üçgenlerle alıp vermediğiniz neydir anlayamamışımdır hayatım boyunca kurtulamayacağım hayatımın hep bir yanında bulunacak olan derstir. edebiyatçı olduğum halde matematik yapamamaktan nefret ediyorum!
    0 ...
  33. 356.
  34. anlamayı ve yapabilmeyi çok isterdim. zira matematik öğretmenlerine anlam vermem imkansız gibi. o kadar oku oku oku, 1 buçuk milyara öğretmen ol!
    0 ...
  35. 355.
  36. --spoiler--
    Matematik testim olsan, saatlerce bakışsak.
    --spoiler--
    1 ...
  37. 354.
  38. Doğru cevabın neden dogru cevap olduğunu kanıtlama sanatıdır.
    4 ...
  39. 353.
  40. bir türlü uygulanamayan teori ve de anlamsız sonuçlarla çıldırtan ders.
    0 ...
  41. 352.
  42. 2013 ygsde ağzımıza sıçacak olan bölümdür.
    1 ...
  43. 351.
  44. beni bu dersin uçurumundan kurtaracak daha birini bulamadım. galiba kendisiyle uzunca bir süre daha barışamayacağız.
    2 ...
  45. 350.
  46. Teorem: (Oskar Perron) Eğer en büyük doğal sayı varsa, o da 1'dir. 'Uniquenessdan önce existence gelir' demenin muazzam yolu.
    0 ...
  47. 349.
  48. Aklıma geldikçe matematiği bulanın anasına, babasına, ebesine, dedesine sövdüğüm lan dört işlem neyine yetmiyordu g. t
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük