bunlar fotokipici ile evde ( hangisinin evi bilmiyorum ) birbirlerini okşarken muhtemelen "aşkooo gibsonın nick altından sataşalım mı ihihihi" diye sözleşiyorlar. sonra birisi geliyor entry yazıyor arkasından saniyeler sonra diğeri gelip 2 paragraf entry giriyor. yıllardır böyle cıvık cıvık bir ilişki cıvık cıvık bir durum var çok acayip. bu yalakalık yancılık müessesesini hiç anlayamadım..
ben de bu çocuğu nasıl silik yapmıyorlar diyordum, kendince şöyle bir taktik uyguluyormuş;
"ben çaylak olmaması için vereyim taktiğimi, ak partiye sebepsiz yere saydırsın, konu farketmez, iftira da olabilir o da önemli değil yeter ki saydırsın. yetkiliyi de yalamaya başlasın, bitti gitti işte."