masklavi

entry717 galeri51
    467.
  1. 466.
  2. özel mesaj yoluyla hakaret eden, hak ettiği karşılığı görünce zırlayan akp'li.
    2 ...
  3. 465.
  4. 464.
  5. 463.
  6. A sen bekar mıydın maviş. ben seni evli barklı sanıyordum. demek evde kaldın he.
    1 ...
  7. 462.
  8. yukarıdaki ithamlarla alakası olmayan yuvzır.
    2 ...
  9. 461.
  10. Nihavend ile birlikte gibson'u sözlükten kaçırmış, aykolik'e de ödemesini hala yapmamış...
    1 ...
  11. 460.
  12. lan yok o anlamda demedim, mini etek giyerse boşanırım anlamında şeettim o entryi.

    edit: bekarım.
    2 ...
  13. 459.
  14. kadınından boşanmış öle diyor. hangi ara evlendin amk.
    3 ...
  15. 458.
  16. yancılığın kitabını yazmış yazardır.

    bunlar fotokipici ile evde ( hangisinin evi bilmiyorum ) birbirlerini okşarken muhtemelen "aşkooo gibsonın nick altından sataşalım mı ihihihi" diye sözleşiyorlar. sonra birisi geliyor entry yazıyor arkasından saniyeler sonra diğeri gelip 2 paragraf entry giriyor. yıllardır böyle cıvık cıvık bir ilişki cıvık cıvık bir durum var çok acayip. bu yalakalık yancılık müessesesini hiç anlayamadım..
    1 ...
  17. 457.
  18. takipçi sayısı sayemde 1112 olmuştur.
    2 ...
  19. 456.
  20. Sevdiğin ak troll’lerden. Arada gocu abim çaylak olsun falan diye ağlıyor ama olsun, en azından mizah duygusu var.
    0 ...
  21. 455.
  22. ne sandın yaprağam.

    delikanlılık dersi isteyenler yallah lgbt onur yürüyüşüne.
    0 ...
  23. 454.
  24. ben de bu çocuğu nasıl silik yapmıyorlar diyordum, kendince şöyle bir taktik uyguluyormuş;

    "ben çaylak olmaması için vereyim taktiğimi, ak partiye sebepsiz yere saydırsın, konu farketmez, iftira da olabilir o da önemli değil yeter ki saydırsın. yetkiliyi de yalamaya başlasın, bitti gitti işte."

    meh meh meh
    3 ...
  25. 453.
  26. nefes almayı bırakır sözlüğü bırakmaz. mesai başka türlü bitmez olm *
    4 ...
  27. 452.
  28. 451.
  29. Kanki çok üstüne geliyorlar, sözlüğü mü bıraksan yaaa?
    1 ...
  30. 450.
  31. dur be kardeşim kırk yılda bir siyaset konuşmadan güne başladım ama şikeciler diye, bozma az.
    1 ...
  32. 449.
  33. 448.
  34. 447.
  35. aynen kanka çok tırstım. siz bu kafayla daha çok ikincilik görürsünüz.
    1 ...
  36. 446.
  37. hahaha noldu lan koyduk mu.i
    3 ...
  38. 445.
  39. lan plakayı (6-1) yazacağız diye korktun dimi itiraf et ehuehuehue.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2409205/+
    3 ...
  40. 444.
  41. 443.
  42. Öyle deme AKP'li olmasa iyi çocuk aslında...
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük