kulislerde 2014 yerel seçimlerine Büyük Birlik Partisi'nden Ankara Büyükşehir Belediye başkan adayı olacağı yönünde haberler dolaşan eski Beypazarı Belediye başkanı.
muhtemelen seçimlere bağımsız girip belediye başkanı olamazsa bile arkasındaki ülkücü seçmeni kanıtlamaya çalışacaktır. bahçeli'den sonra ki boşlukta mhp genel başkanlığına oynayacağını tahmin ediyorum.
twıtter başkanını alaşağı etmesı muhtemel tek aday ıken bahçelı gündemımızden çıkmış kışı ne yaparsa yapsın dıyerek,mhp den aday olmayacağını açıklamıştır. gerıye chp ya da bağımsız adaylık kalıyor. beledıye seçımlerının genel seçımlerle aynı görülmemesı gerektığını,çalışanın,ış yapanın seçılmesı gerektığını düşünürsek chp ye geçse de mhplılerden oy alabıleceğını düşündüğüm ayrıca bağımsız olursa da her 2 cenahtan oy alabıleğını ama sırf partı yüzünden oy veren mhp ya da chplılerın oyunu kaybedecek olan beypazarını adam eden beledıye başkanı. *
Mhp genel merkezinden hala adaylığı onay beklemektedir, son röportajına göre mhp aday yapmazsa başka yolları deneyeceğini açıkladı. Melih gökçek'i yıkabilecek tek adamdır.
ankaradaki akepe hegemonyasını yıkabilecek tek adamdır. ben ki ülkücü-milliyetçi tayfadan nefret ederim, yine de bu adamın glemesini bir akp adayının gelmesine tercih ederim. nitekim çalışacağına da eminim bu abinin çünkü beypazarına yaptıkları oradadır. beypazarı gibi sikindirik bir yere bile turist çekmeyi başarmış, yeşili seven biridir. genel ülkücü tabana ne kadar yakındır bilemem ancak, ankaranın başına bela olmayacağını düşünmekteyim. umarım yine günahım kadar sevmediğim cehape zihniyetli panpalarımız da mansuru destekler de geçen seferki gibi oylar bölünmez.
böylece kalelerinden birini kaybeden tayyip efendi de "belki" şöyle bi dönüp "noluyo lan?!" der, belki halkın iradesini bir nebze bile olsa siklemeye karar verir. umut dünyası işte. bekliyoruz.
edit: henüz adaylığı onaylanmamış arkadaşlar uyardı. umarım onaylanır. ha bak turgut altnok seçeneği de varmış, o da çok güzel olur, tugur çalışan adamdır. ancak turgutun bilinirliği sadece keçiörenle sınırlıdır, mansuru herkes tanır. yani özetle ccc mansur ccc
mhp beypazarı belediye başkanıydı geçen seçimlerde melihe karşı kaybetti ama bu seçimlerde umudumuz var kendisi beypazarını dünya ya tanıttı.
on numara vizyonu olan bir başkan adayı.
dikkat edilmesi, parti içi ayak oyunlarına kurban gitmediği halde mhp'nin ilerdeki genel başkanı olacak kişidir.
bu adama bakınca temiz bir yüz görüyorum. aktif siyaset içersinde henüz kirlenmedi belki ondandır. ama diğer suratlara bakınca tükürebileceğim bir surat dahi göremiyorum.
yaptığı açıklamada herkesin mhp etrafında toplanıp kenetlenmesi gerektiğin söyledi. yaptığı masum eleştirileri sonuna kadar kullanan yandaş medya da bu açıklamanın hiç yer almaması dikkat çekici.
--spoiler--
içinde bulunduğumuz bu kritik günlerde davamıza ve harekete her zaman olduğundan fazla sahip çıkmak zorundayız. çünkü yok edilmek istenen bir fikir hareketine karşı yapılan saldırıya hiçbir ülkücü kayıtsız kalamaz. ayrıca oynanan bu küresel oyunları bozmak her türk milliyetçisinin boynunun borcudur. bu oyun sahiplerine verilecek cevap ise, en az %25 oy alarak iktidara ulaşmak suretiyle tüm oyunları bozmak olacaktır. ülkücü sorumluluğu taşıyan herkes iyi bilir ki, hareketimiz hafif bir silkinmeyle dahi bu hedefi gerçekleştirebilecek güç ve kudrettedir.
artık, adeta bir anayasal suç halini almış ve türkiyenin watergate 'i durumuna dönüşmüş olan bu komployu yine ülkücülerden başkasının durdurma imkanının bulunmadığı şüphesizdir. bunun yolu da hareketi iktidar yaparak tüm oyunları bozmaktır.
sonuç olarak ; hangi makam ve mevkide olursa olsun, insanların haysiyet ve şereflerinden taviz vermeden yaşadığı , hukukun gerçekten üstün olduğu, demokrasi, evrensel insan hakları, gelenek ve göreneklerimiz ile, inançlara saygı duyulduğu ve daha da önemlisi her türlü siyaset, kamu kurum ve kuruluşlarının ve aktörlerinin bu değerleri kabullendiği ve özümsediği bir ülke ve siyaset yapısı oluşturmak hepimizin ortak hedefi olmalıdır.
ankara'ya üniversiteye geldikten sonra belediye seçimlerinde mansur yavaş gibi değerli bir adamın değil de neden melih gökçeğin seçildiğini sorduğum arkadaşlarımın cevabına çok sinirlenmiştim:mansuru takdir ediyoruz ama ona verilen oy karayalçına giderdi mecbur melihe verdik...lan adamın sandığı mı delik?yazık ettiniz gül gibi adama ankara halkı..