ankara büyükşehir belediye başkan adayı olmuştur. chp için hayırlı olsun. şimdi mhp'liler akıllı olup ankara'da bu adama oy vermelidir. ortada ortak bir rakip var kim? akp. sen ey mhp seçmeni gidip akp'ye oy verdin zoruna gitmedi de chp'ye mi oy vermek zoruna gidiyor. yapmayın. bakın balıkesir'in çoğu ilçesinde chp öndedir. örnek burhaniye. fikret akova yıllardır chp'li belediye başkanı gene aday. seveni sevmeyeni vardır ama adam kazanır. şimdi balıkesir büyükşehir belediye oldu. yani ilçeler büyükşehir başkanına oy verecek. orada kim başta şu anda ismail ok. hangi partiden mhp. bugün edremit körfezinde kime sorsanız chp'li mhp'li ismail ok'a oy vereceğini söyler. ben de yıllardır chp'ye oy veren biri olarak büyükşehir seçiminde oyumu ismail ok'a verecem. adam çok güzel işler yaptı. balıkesir'de güçlü. neden balıkesir'i akp'ye teslim edeyim?
işin özü şu ortak bir rakip var ya kim o? akp. ya sen ona çalışırsın gider onun adayını başına geçirirsin ya da bu düzenden rahatsızsan muhalefete yardım edersin. az bilinçli seçmen olun. mhp'li mansur yavaş'a oy vermez diyenlerin hepsi akp'ye oy verir. oyuna gelmenin anlamı yok. kimin adayı o şehirde güçlüyse akp'ye gereken dersi vermek için bilinçli seçmen olarak cevabını vereceksin. mansur yavaş'a oy vereceksin bu kadar basit. yoksa akp'ye ortak olursun sonra mhp akp'nin koltuk değneğidir dendiği zaman ağlama boşuna. az bilinçli ol. genel seçimde güveniyorsan partine verirsin oyunu olur olmaz o kimseyi bağlamaz ama böyle kişi seçimi olan seçimde doğru olanı yapın. tekrar hayırlı olsun. evet.
kendisini mhp'de de severdim. oldukça dürüst ve temiz bir adama benziyor. geçen yerel seçimde % 27'yle mhp'nin türkiye ortalamasının epey üstünde bir performans göstermişti ankara'da. ister mhp'den, ister chp'den seçilsin ama yeter ki göndersin şu melih'i artık.
Milliyetçi Hareket Partisinin Aday Göstermeye Cesaret Edemediği için ( genel başkanlığa oynar diye) Aday Olamayan Neticesinde CHP ile anlaşması ve Ankaraya yüzde 50 oynaması an meselesi olan daha önceden Beypazarı belediye başkanlığı yapmış olan ve beypazarını yaşanacak memleket haline getiren adamdır.
Melih Gökçek i bilinen nedenlerden ötürü akp saf dışı edemiyor, belki dolaylı yoldan bir sağ görüşlü aday ankara seçmenine cazip gelebilir. Çünkü Gökçek e artık tahammülü kalmadı Ankaralı nın.
Siyasi tabanı belli olmayan akepeli rabialar "Mansur Yavaş'a yazıklar olsun" diyerek hashtag başlatmışlar. demek ki korku başlamıştır. Umarım Ankara'yı bu sefer i.melihten kurtarır.
ola ki chp'nin adayı olurda kazanırsa başkent ikinci dansöze merhaba diyecektir. bir gurbetçi ankaralı olarak yavaş yerler yaş diyorum. öngörüsüne hayran olduğum bilge lider yine yanıl(t)madı, partiden ihraç etti ve mansurun ne mal olduğu ortaya çıktı. böyleleri milliyetçi hareketten ırak olsun.
melih gökçek'i zorlayacak tek adam olabilir, geçen dönemki oransal verilere göre zaten mhp'nin ankara'daki yarı oyunu alabilir partide ve partililer tarafında çok seviliyor ankara'da. onun dışında chp'nin zaten kemik oyu yüzde 31 küsürdü geçen dönemde, bu dönem de altına düşmez. geçen dönem melih yüzde 38 oy ile kazandı. bu durumda aynen şöyle olur; yüzde 8 mhp'nin oyu, yüzde 31 chp'nin oyu, yüzde 5 melih gökçek'ten bıkmış ankaralı akp'lilerin oyu. toplam yüzde 44 oy ve mhp'nin 44. yıl dön......... n'oluyor lan? pardon..
velhasıl yüzde 44 oy ankara büyükşehir belediye başkanlığı için yeterlidir.
mhp'nin neden aday yapmadığı yavaşça belli olan şahıs, mhp'nin ankara oyunu % 15 altina cekerse basarilidir ve belediye baskani olabilir yoksa, beypazarı kurusu satmaya devam.
cehape den aday olursa kesin angara yı kazanacak eski ankara mehape başkan adayı.
angara halkına kızan tayyip ne mi yapacak kontra olarak derseniz, ahanda şuraya yazıyorum; dışarıdan bakan olarak atayacak i.melih i. yani mansur yavaş ın ankara b.b. olması ankaralılara yarar hatta melih ten kurtulurlar belki ancak olan hepimize olacak.
umarım chp'den aday olur. kendisini mhp'den aday olduğunda çok destekledik ama olmadı malum sebepler. bu sefer hak ettiği yere gelerek ankara'ya gereken önemi verir. evet.
chp ile adı geçen beypazarı eski belediye reisi. şimdilerde ise adı chp ile anılmakta. kafası çalışan akp ile mala bağlamamış ülkücüler kendisine oy vermeye hazır. melih gökçek sırıtışından, akpnin sadece bu adam ile devrilebileceğini biliyorlar çünkü. ak parti ile mala bağlayan sözde ülkücülerle ampül kafalar ise götleri tutuşmuş gözüküyor. haklılar da artık kırmızı çizgilerin kalmadığını, 20 senede 1 metre bile metro yapamayan adamın gerçek yüzünün ortaya çıkacağını bildikleri için tutuşmuş durumdalar *
kasaba olan beypazarını bu hale getiren adamın ankarayı nasıl güzel bir hale getireceğini düşünemiyorum. bu cevheri harcamaması gerekiyor ankaralıların, bu ortayı da gole çevirmesi gerekiyor mansur yavaşın.
melih'ten fena halde oy çalma potansiyeli olan adam. yeni büyükşehir yasasıyla aslında daha da şansı artmıştır. geçen seçimlerde mhp ile çok ciddi bir yüzde almıştı. eğer millet sol gelecek korkusuyla melih'e kaymasaydı seçimi alabilirdi. herhangi bir partiden aday olursa yine melih'i zorlayacaktır. ha tabi burada melih'in aday olduğu varsayımıyla konuşuyoruz. belki bir mucize olur da aday olmaz. allah bize o günleri gösterir mi artık nasip...
gün itibariyle mhp ankara'da pek iddialı olmayan bir aday* gösterdiğine göre aklı varsa chp'den aday olacak kişidir. eğer böyle olursa kendisi hem chp'nin oylarını bölmemiş olacaktır, hem de bir melih gökçek-murat karayalçın çekişmesinin daha yaşanmasına engel olacaktır. ayrıca ankaralıların son birkaç yerel seçimdir yaşanan bu kısır çekişmeden cidden bıktıkları da ortadadır.
partiler bir yana istanbula sarıgül, ankaraya ise bu adam lazım. doğma büyüme mhp' liyim sırf bu adam yüzünden partiden soğudum. devlet bahçeliyi artık gelenekselcilerden başka hiç kimse istemiyor.