Maaş bankamız olan Vakıflar Bankası bize 5 kuruşluk teminat mektubu vermiyor. Ben gidiyorum yabancı bankadan alıyorum. Sayın Cumhurbaşkanına söyledim ama değişen bir şey olmadı. demiş.
mansur yavaş 1 dönemdir belediye başkanı. benim de cumhurbaşkanı olarak görmek istediğim kişidir kendisi. ama siyasette merdivenleri üçer beşer tırmanmak diye bir şey yok.
Sağ ve sol kesimden pek çok seveni ve destekleyeni varken ; cb adaylığı için iki dudağı arasından çıkacak sözleri umutla bekleyen nice yurttaşa rağmen iki kelâm ile edememiş, halkın teveccühüne sırt çevirmiş kişi.
Meral akşener'in cesaretlendirmesi bile yeterli olmadıysa, kemal Kılıçdaroğlu'na bağlılığın boyutunu siz düşünün..
Yüzbinler, hatta milyon küsür seçmenin belki de tek umudu idi ama o belediye başkanı olarak kalmakla yetindi.
Velhâsıl, alternatifsiz bırakılan seçmenin yine dönüp dolaşıp erdoğan'ı zirveye taşıyacağı seçimin ana aktörlerinden birisi olarak; tarih seni yazacak Mansur başkan. Hayırlı olsun.
On sene sonra anlatır artık şöyle oldu falan diye. Ekşi sözlüğün kapatılma gerekçelerinden biridir aynı zamanda. Çünkü Mansur yavaş talebi çıkacak ve sağır sultan bile anlayacaktı halkın talebini. Yaktın bizi başkan ama yine de esas suçlu sen değilsin. Esas suçlu kılıçdar bile değil. CHP tepesine çöreklenmiş yiyiciler. Hesaplarını inceleyin iktidardan çok yemiştir bunlar, kılıçdar da onların kuklası. Kılıçdar ısrarı da bu yüzden düzeni bozmak istemiyorlar.
10 yıldır chp'de siyaset yapmasına rağmen chpli faşist alevilerce her zaman ötekileştirilen, buna rağmem kk'nın sözünden asla çıkamayan çorba dağıtıcı.
kendisine inanan ve güvenen herkesi yüz üstü bırakarak ne kadar güvenilmez biri olduğunu ispat etmiştir. kemal kılıçdaroğlu'nun adaylığına destek tweeti atıp onun iradesi dışına asla çıkmayacağını beyan etmiştir. türk milletinin gözünde bitmiştir artık yok hükmündedir. https://galeri.uludagsozluk.com/r/2292391/+
niye siyaset yaptığını anlamadığım bir kişi. eğer yönetmeye talip değilsen niye siyasetçisin. bu işlerle uğraşan binlerce insanın hayali bu. hiç kimsenin eline geçmeyecek önüne serilmeyecek tarihi bir fırsatı adam elinin tersiyle itiyor. çıldırmamak elde değil. bütün anketlerde açık ara öndesin. gençlerin çoğu seni başkan olarak görmek istiyor, arkanda inanılmaz bir destek var ama sen çıkıp liderimizin arkasındayız bla bla filan diyorsun.
Mansur Yavaş bizim için artık bitmiştir. Yazıklar olsun sana Mansur, Altınok'tan korktun ve ülkenin geleceğini sattın. Bir şehri kaybetsen nolur sanki? Koskoca ülkeyi heba ettin boyundan posundan utan...
Ulan Turgut Altınok, senin de amk...