Borcu ödediği için Tweet atmış, iyi bari en azından borçlarını ödüyorlar, diğer Chpli belediyeler gibi araklamıyor dememizi filan bekliyor galiba. Evet.
Adam bedava maske dağıtacağım dedi solcular tarafından kahraman ilan edildi.
Erdoğan 20 yıldır bu kadar şeyler yaptı kendi seçmeni tarafından 25 kuruşluk poşet parası yüzünden satıldı.
Solcuların bu özelliğini seviyorum. Ne olursa olsun davalarından asla vaz geçmiyorlar. Üç kuruşluk adamları kahraman ilan ediyorlar.
Şimdi birileri çıkıp beni ak troll ilan etmesin küfür ederim. Ben müslüman türk ülkücüsüyüm.ama reise başkanlıkta oy verdim,yine veririm.
adam gibi adamdır her şeyi geçtim bir devlet adamıdır. adil, güvenilir, halkçı ve liderdir.
yani şu an devleti yönetenler gibi değildir. hak ettiği başkanlığı 5 sene sonra almış, aldığı gibi görevinin hakkını fazlasıyla vermiştir. vermeye de devam ediyordur.
güzelleme yapmıyorum. bir ankaralı olarak hakkını veriyorum sadece.
büyüksün başkan. geç buluştuk ama değdi. allah yolunu açık etsin.
miting meydanlarında bangır bangır müzik eşliğinde kafasına 200 gramlık çay atılan insanların kapısına sessiz sedasız erzak bırakan, bakkal veresiye defterinden borçları silen adam gibi adam... https://galeri.uludagsozluk.com/r/2005878/+
gerçek anlamda belediye başkanıdır. Ankara daha önce seçilmemiş olmasının bedelini ANKAPARK, beton kaldırım taşları, kule apartmanlar, geciken metrolar ile ödemiştir.
yöneticilik dersi vermektedir başkanım. gümbür gümbür geliyor kendisi, seven sevmeyen herkesin takdirini topluyor icraatleriyle. seçimden önce türlü iftiralar atanlar şu an kuduruyorlardır başkanıma bakıp..
Haber vermeden ilan edilen sokağa çıkma yasağı sebebiyle malları elinde kalan pazarcıların mallarını alarak halkçı belediyecilik nasıl olur bir kere daha göstermiştir.
Anlaşılan solcular ekrem'ciğimden vaz geçmiş. Yeni başkan adayları Mansur başkan.
Ben oy vermesemde mansur'u severim. Solcular niye seviyor anlamadım. Adam MHP'den MHP chp'lilesiyor diye istifa etti. Adam chp' li falan değil.
ideolojik saplantısı olmayan herkesin sevdiği ve taktir ettiği başkandır.
Yok mhpliymiş, yok şuymuş buymuş...
Ben icraata bakarım aga... Halkın derdinden anlıyor mu, yardıma koşuyor mu, yoksa kamu malını, parasını çarçur mu ediyor, ona bakarım...
Almanya seks işçilerine bile kişi başı 9000 euro dağıtıyor, bizde baştaki muktedirler hala suriyelilere 40 milyar dolar, anal istanbul'a 30 milyar dolar dökme, saray üstüne saray yapma derdindeler...
Bu kötü gidişe kim son verecek, beytülmala kim sahip çıkacak ona bakarım...