Keşke başlığı açan yazar kardeşim dile gelsede yazımı neden çektiğimi söylese. Başlık sahibi bir kadın yazarmış. 18 yaşının altında ehliyet yok ama nikah var diye bir başlık açmıştı. Bende hemen metninin altına ilk yazıyı girdiğim için geri çektim yazımı. Benden şikayetçi olan kardeşim; senin kafandaki yazarların ana avrat düz çektiği metinlerin altında yazı yazmaya utanmıyormusun?
Orada açıkça "senin kuşun kaç yaşında öttü" sözü ise bu ihtiyacını helal yoldan gidermeyi 18 yaşına kadar zina yapmamak gerektiğini vurgulamak içindir
Bu densiz yazar belden aşağı başlıklardan rahatsız değil, kadınların cınsel organlarının boy boy gösterildiği başlıklardan da öyle. Ne hikmetse bu yazımdan rahatsız olmuş.
Kur an a meydan okuyanların uydurdukları şeylerin 5 dk sonra çöp olacağını, kimsenin tınlamayacağını; hele hele kur an ın belagatını taklit edenlerin acınacak durumda olduğunu ortaya koyan yazardır.
Bakıyorum da Kıymetli kardeşimiz malazgirt e birileri sataşma cürretini göstermiş.
şak diye entry oturtunca, fikrine karşılık veremeyince nick altına mı saldırdınız ?
Dünyada iki taraf var. Bir rahmanın tarftarları, birde şeytanın gönüllü parasız askerleri. Bu dünya sadece safların netleşmesi için. Herkes kendi yapıp ettiklerine kendisi şahit olsun diye. Yalanlayanlara gelince; onlar pekala biliyorlar ki gerçek ne, doğru ne, hak ve hakikat ne. Bakmayın siz onların inkar ettiklerine, onlar sadece içlerindeki hakikatin sesini susturmaya uğraşıyorlar. Kendilerini avutuyorlar. sadece oyalanıyorlar. Bırakın siz onları kendi hallerine.
Sana ne girdi de " düt düt " ikide bir nıckatımda ınlıyorsun namussuzun evladı diyen yazar. Yazdığım yazıya verdiğin cevaba atlayalar. Gotoğlanı seni.
Oğlum ben senin nick altına gırıyormuyum? Tenezzül etmem buna. Onun için sende git başka kapıda ağla.
Edit: burası tartışacak yermi lan? sorunun varsa konuyla ilgili başlık altında yaz. Ayrıca " mal oğlu " dediğin zaman aileyi kastetmiş olmuyormusun?
Namussuzun evladı " beraber iyi salladık efendim, emanet oylardan rahatsız değilim " deyip pkk operasyonların da " burda insanlar ölüyooo " diye zırlayanlara, fetonun üzerine gitmeye engel olanlara destek verendir. Sıktır git gelme bir daha nick altına! Ben sana tenezzül edıyormuyum?
Kimsenin cocuk pornosunu savunduğu yok aksine en ağır yaptırımlar buna uygulanmalı da neden ısrarla ensar olayını kişilere indirgemek istiyor anlaşılır gibi değil. Hadi aynı zihniyet bir kez yapsa münferit anladık ama yine yeni yeniden aynı be arkadaş nolur şunu bir anla da azıcık objektif ol allah aşkına.