malazgirt40

entry152 galeri15
    68.
  1. Keşke başlığı açan yazar kardeşim dile gelsede yazımı neden çektiğimi söylese. Başlık sahibi bir kadın yazarmış. 18 yaşının altında ehliyet yok ama nikah var diye bir başlık açmıştı. Bende hemen metninin altına ilk yazıyı girdiğim için geri çektim yazımı. Benden şikayetçi olan kardeşim; senin kafandaki yazarların ana avrat düz çektiği metinlerin altında yazı yazmaya utanmıyormusun?

    Orada açıkça "senin kuşun kaç yaşında öttü" sözü ise bu ihtiyacını helal yoldan gidermeyi 18 yaşına kadar zina yapmamak gerektiğini vurgulamak içindir

    Bu densiz yazar belden aşağı başlıklardan rahatsız değil, kadınların cınsel organlarının boy boy gösterildiği başlıklardan da öyle. Ne hikmetse bu yazımdan rahatsız olmuş.
    2 ...
  2. 69.
  3. Kur an a meydan okuyanların uydurdukları şeylerin 5 dk sonra çöp olacağını, kimsenin tınlamayacağını; hele hele kur an ın belagatını taklit edenlerin acınacak durumda olduğunu ortaya koyan yazardır.
    5 ...
  4. 70.
  5. Bakıyorum da Kıymetli kardeşimiz malazgirt e birileri sataşma cürretini göstermiş.

    şak diye entry oturtunca, fikrine karşılık veremeyince nick altına mı saldırdınız ?

    Dünyada iki taraf var. Bir rahmanın tarftarları, birde şeytanın gönüllü parasız askerleri. Bu dünya sadece safların netleşmesi için. Herkes kendi yapıp ettiklerine kendisi şahit olsun diye. Yalanlayanlara gelince; onlar pekala biliyorlar ki gerçek ne, doğru ne, hak ve hakikat ne. Bakmayın siz onların inkar ettiklerine, onlar sadece içlerindeki hakikatin sesini susturmaya uğraşıyorlar. Kendilerini avutuyorlar. sadece oyalanıyorlar. Bırakın siz onları kendi hallerine.

    inkar edendir asıl cahil olan.
    2 ...
  6. 71.
  7. yobaz bir arkadaş ama gerçekten incelemelik yobaz. girdiği bir kısım entryleri okudum ve dehşete kapıldım.
    0 ...
  8. 72.
  9. Hindistanda yaşayan adam gibi adam Entel kardeşimizdir.
    2 ...
  10. 71.
  11. tanırım ve severim.
    adam gibi adamdır.
    4 ...
  12. 72.
  13. 73.
  14. Dindar bir yaZar.

    Geçmişte birkaç kez konuşmuş idik lakin artık görmekteyim ki siyasi bir anlayışı aklamak adına dini fikirlerinden sapmış.
    3 ...
  15. 74.
  16. Tamam kemalist kardeşler nikah yok, çiftleşmeye devam! Sizin dediğiniz olsun.

    " iki insan kendi rızasıyla nikahsız çiftleşebilir "
    3 ...
  17. 75.
  18. 76.
  19. çomar demek istiyorum kendisine yüksek müsaadesiyle..

    amacım asla aşağılamak değil..

    zira biz kimiz ki, pis kemalitler atayızlar fln..
    6 ...
  20. 77.
  21. 78.
  22. Sözlük solcularının ve kemalistlerinin kanlarının beş para etmez olduğunu kendi sayfasında ısbat etmiş yazar. Oğlum siz bu kafa ile;

    " sıttın sene iktidar olamazsınız, adam da olamazsınız "
    3 ...
  23. 79.
  24. 80.
  25. 81.
  26. Sana ne girdi de " düt düt " ikide bir nıckatımda ınlıyorsun namussuzun evladı diyen yazar. Yazdığım yazıya verdiğin cevaba atlayalar. Gotoğlanı seni.

    Oğlum ben senin nick altına gırıyormuyum? Tenezzül etmem buna. Onun için sende git başka kapıda ağla.

    Edit: burası tartışacak yermi lan? sorunun varsa konuyla ilgili başlık altında yaz. Ayrıca " mal oğlu " dediğin zaman aileyi kastetmiş olmuyormusun?

    Namussuzun evladı " beraber iyi salladık efendim, emanet oylardan rahatsız değilim " deyip pkk operasyonların da " burda insanlar ölüyooo " diye zırlayanlara, fetonun üzerine gitmeye engel olanlara destek verendir. Sıktır git gelme bir daha nick altına! Ben sana tenezzül edıyormuyum?
    4 ...
  27. 82.
  28. Türkçü beeeyi severim yazılarını. Bokunu çıkarmadığı sürece. *
    3 ...
  29. 83.
  30. pkk cenazelerinde el pençe duran partililerin yandaşları tarafından ezilmeye çalışılan yazar.

    ha siktir diyorum sizlere. bahçeli nin de deyimi ile elinizle viskiniz yalı da yaşayıp hdp ye oy vermeye devam. chp artıkları.
    5 ...
  31. 84.
  32. tanırım iyi çocuktur.yine birilerinin kuyruğuna basmış anlaşılan.
    3 ...
  33. 84.
  34. Lan at penısı önce oku anla. Herşey propaganda yapmayla yürümüyor.

    Oğlum size niye diyorlar " bu kafayla sıttın sene iktidar olamazsınız " azıcık düşünün. Bu yazdığımdan bunları nasıl çıkardın?
    7 ...
  35. 85.
  36. (bkz: saçma sapan konuşma la)

    Kimsenin cocuk pornosunu savunduğu yok aksine en ağır yaptırımlar buna uygulanmalı da neden ısrarla ensar olayını kişilere indirgemek istiyor anlaşılır gibi değil. Hadi aynı zihniyet bir kez yapsa münferit anladık ama yine yeni yeniden aynı be arkadaş nolur şunu bir anla da azıcık objektif ol allah aşkına.
    4 ...
  37. 86.
  38. klasik bir yobaz..

    bu lambayı niye kırdın diye sorarsın..

    alacağın cevap şöyle olur..

    -ahmet de geçen lamba kırdı git ona da sor..

    -hüseyin de az önce kırmış kimse ona sormamış ama..

    -kırılmak lambanın fıtratında var..

    vesaire vesaire..

    soruyla verilen cevabın bir alakası yoktur..

    kıt akılla bir de ders vermeye atarlanırlar..

    cahillik ne güzel ya her şeyi sen biliyorsun..
    10 ...
  39. 87.
  40. yeni türkiye bir insan olsa, tam da bu olurdu.
    1 ...
  41. 88.
  42. Akpli, mhp lilere sempatisi olan yazardır. Kendisine pek çok konuda katılmaktayım. Sağlam kalem olduğunu düşünürsem takibe alırım.

    Ayrıca şeriatçıdır tahminimce. Eğer öyleyse arttırmak lazım bunun gibi güzide yazarları.
    1 ...
  43. 89.
  44. paylaşımlarından dolayı yazarları ''başın belaya girecek'' şeklinde tehdit etmekten çekinmeyen aktroll.

    donuzdan beri haber alamıyorum kendisinden.
    4 ...
© 2026 uludağ sözlük