Pkk lı ve hdp li Kürtler e karşı olan yazardır. Benim müslümanlığım sizin komünist, ateist, Marksist, leninist zihniyetinizi benımsememi ve bölücülüğünüzü onaylamamı gerektirmez. PKK lı olmayan Kürtler e kardeşim dıyormuyum? Evet.
E bırakın pkk lı ve hdp lılerede karşı olsun bu müslüman. Kendi ırkımı övüyormuyum? Hayır.
E bırakında ırkçılık yaparak bu memlekete ihanet edenlere karşı tepkisini göstersin bu müslüman.
Sanıyorum Kırşehirli çok şey beklememek lazım. Ha yozgat ha kırşehir ha sivas hepsi aynı bok... insanı da pek farklı sayılmaz zaten... Gereksizin teki... Yazarmış?
sanguine aurora 29.06.2016 17:22
(#33056471)
tabiki. her ay sistemli ve istikrarlı olarak 50 ser 60 ar cenaze görmektense aç acıma gider makarna yağ kuyruğuna girerim.
amk cahil karatrolu seni.
Bu mesajlara artık böyle cevap vereceğim. Anasını, bacısını düşünen bana sovmesın.
dininden, dilinden, gelenek ve göreneğinden, tarihinden, atasından hülasa dünyasından bi haber ergen beyinzis sürüsünün içinde kendisi çok değerli kalıyor.
vaktini bunlar için harcamasına değmez diyebileceğim bir abimiz. çaylaklık sözlükte kalsın.
"erkek kardeş kızları, kız kardeş kızları"ndan anladığın ne?
Yeğenden söz ediliyor orda, kuzenden değil. Okuduğumuzu anlayalım lütfen. Sonra böyle bilinçsiz bireyler yetişiyor.
çoğu zaman fikirlerine katıldığım saygıdeğer yazar. kafası karışık heyecanlı ufaklıkların hakkında atıp tutmak yerine söylediklerine kulak asmalarının kendileri için daha faydalı olacağını düşünüyorum. dinleyin yani abinizi, kulağınıza bir iki şey gitsin.
Yukarda utanmadan çomar diyen kişininde " öğretmen " olduğunu okudum yazılarından. Üstelik edebiyat öğretmeniymiş. Oysa bunu kendine hiç yakıştıramadım. işte bu adamlar çocuklarımızı okutuyor, yazık.
Birde yalan söyleme. 90 larda tempraya biniyoruz diye yazmadım. AKP hukumetınden önce tempraya mercedes diye selam çakanlar akp nin iktidar olmasıyla kısa bir süre içinde Avrupa arabalarına biniyorlar diye yazdım. Sahtekarlığın anlamı yok.
Edit: iki yılda mı Avrupa arabayla dolar? yapma şunu. 80 yıldır bir dal gömlek ve bir dal pantolonla idare etmiş bir millet var. Bu akp iktidar oluncaya kadar da böyleydi. Ama şimdi aynı adamlar bugün hangi elbiseyi gıyınsem diye şaşırıyor. Elbisenin, ihtiyacın kısa bir sürede ucuzlaması üretimden ve ekonomi carkının dönmesinden kaynaklanmıyormu? Benim kafası çok basan kardeşim. 80 yıldır neden ucuz olmuyordu? Neden teknoloji bu kadar hızlı gelişmiyordu.