-spoiler--
şifreli çubukları mutlaka saklamanız gerekmektedir. kazanmanız durumunda şifreli çubuğu göstermeniz istenecektir. şifreli çubuğu gösteremezseniz hakkınız yedek talihliye geçer. çubuklardaki şifrenin okunabilir olması gerekmektedir
-spolier
allah kimseyi bu iğrenç adamların eline düşecek kadar çaresiz bırakmasın. magnum yemeyin lütfen.
Reklamdaki gibi çıtırdamasa da özellikle double chocolate enfestir. Ama reklamları yanlış ürün için kanımca. Okey reklamları daha masum kalıyor yanında.
küçükken ablam alırdı. o zamanlar tabi en fazla meybuz yerdik magunumu görünce bi hoş olurdum. 3.5 falandı yanlış hatırlamıyorsam. resmen mahalleye dönünce arkadaşlarıma anlatmışlığım olurdu. ulan ne günlerdi be. kolayı pet bardağa koyar onuda buzdolabına atardık. donmuşmu diye her yarım saatte bir buzluğun kapağını açardık. zaten bekleyemezdik pek donmadan yalardık onu. bir magnum değildi ama onunda bi tadı vardı bi başkaydı.