lost

entry4258 galeri123
    2547.
  1. zıvanadan çıkan, çıkartan ve artık yorum yaptırmayacak kadar uyuşmuş bir beyinle sadece izlenip, sabırsızlıkla sonunu bekleten dizi.

    sonunu bağlayamazlarsa ne yapacağımı biliyorum ben.
    1 ...
  2. 2546.
  3. son sezonunun anlaşılır hale gelebilmesi için bütün sezonların (özellikle 1. sezon ) tekrardan izlenmesini gerektiren dizi. * *
    0 ...
  4. 2545.
  5. 108 ! 108 !108 !
    tüm lost severler bilir ki 108 önemli bir sayı bizim için.
    ve gelin bombaya................! şok şok şok...
    lost'un başlangıcından beri bu hafta 108. bölümü yayınlanacak..!(6. sezon 6. bölüm)
    çok gizemli bir bölüm olacak demedi demeyin. yada tüm gizemlere değişik bir boyut katacak.

    LOST!
    1 ...
  6. 2544.
  7. lost'un en başından beri olanları düşünürsek, adada var olanlar; dharmalılar, otherslar ve şu anda aylak aylak gezinen black smoke. şimdi şöyle bir şey var. ben kızını ödürdüğünde affetmesi için black smoke un yanına gitmişti. neredeydi black smoke? tapınağın altında. şu anda tapınakta yaşamakta olanların da others olduğunu düşünürsek bunlar düşman değil beraber hareket ediyor. zaten şimdiye kadar hangi others elemanı 'evet ben others gillerdenim' dedi ki? dharma nın ise adaya sonradan geldiğini düşünüyorum. ve o test alanların da da others elemanları üzerinde deney yapmış olmaları mantıklı geliyor. diğer bir ayrıntı ise, dharmalılar çitleri kapatıp diğer tarafa geçebiliyor fakat ne otherslar ne de black smoke bu çitlerden geçemiyor. yani dharma geldi ve kendilerini korumaya aldı. adanın tarihinden beri others ve black smoke adada var. ve bu ada kayıp atlantis ya da mu kıtası olabilir. böyle gizemli bir ada vardı ve bilim insanlarından oluşan dharmalılar buraya deneyler için geldiler. kutup ayısını da onlar getirdi test amaçlı. kazılar yapıp enerjiler buldular. clair in doğum yaptığını hatırlayın değişik teknolojiden söz edilmişti sanırsam.

    jacob ise others ın en üst mevkisinde görevli kişidir. öyle bir yapının altında rastgele birinin oturması garip olur.

    sahte john un karşısına çıkan çocuk sarı saçlı olmasından dolayı, claire ın çocuğu olabilir.walt u hatırlayın o da böyle pat diye çıkmıştı.

    ve filmin konusu bence bu adada yaşayan halk (others) ve black smoke mutlu bir yaşam sürerken dharma geldi ve esir duruma düştüler. jacob da bu durumu düzeltebilmek için lostieleri adaya getirdi. zamanla others ve black smoke ters düştü. belki de kurtuluşlarının tek yolu adadan ayrılmaktı. bu nedenle lostielerden faydalandılar. bu tek taraflı bir fayda değil. bomba patladığından bizim uşaklar gibi others elemanları da iki farklı evren e düşmüş olabilirler. adada lostieler onları kurtaracaktır. diğer paralel evrende ise tahminim others elemanları bizimkilere yardımcı olacaklardır.

    ?-) ha bide unutmadan dizide iki dolandırıcı vardı. hani bi adamı zehirleyip elmaslarını çalmışlardı. ondan sonra birbirlerine düşüp kız oğlanın üzerine örümcek atmıştı ve hem kendisi hem sevgilisi örümceklerden tarafından 4-5 saat sanırım kalp atışları yavaşlamış ve hayatta oldukları anlaşılmaz hale gelmişti. ve kız hemen bu elmasları gömmüştü ve az sonra bayılmıştı. bizimkilerde bunları gömmüştü. hatta elmas ları sawyer bulmuştu. bunları büyük ihtimalle ölmediler ve tekrar görülebiliteleri oldukça yüksek.

    ?-) uçağın düşen kuyuruk kısmından kurtulanlar arasında çocuklar vardı. others lar tarafından kaçırıldılar. ne oldu bunlara?
    0 ...
  8. 2543.
  9. --spoiler--

    1. sezon bölümlerini izlerken birşey dikkatimi çekti şöyleki; birinci sezonun pilot bölümleri* uçaktaki tüm insanların üstüne odaklıydı, 3. bölümden itibaren tek bir karaktere odaklı bölümler başladı örnek vermek gerekirse s01e03'ün* kate'le ilgiliydi, ilginç olan s06e02'te kate odaklı bir bölüm oldu, yani demek istediğim ilk sezonla altıncı sezon bölümleri odaklandığı karakter bakımında aynı. yalnız bölümler numaralandırılırken 2 bölüm eden s06e01 tek bölüm sayılmış bu nedenle bir geriden geliyor diye düşünebiliriz;

    s01e03 kate, s06e02 kate
    s01e04 john, s06e03 john
    s01e05 jack, s06e04 jack

    ilerleyiş bu şekilde devam ederse kalan bölümlerdeki ana karakterler şunlar olucak;

    s06e05 sundown - sayid
    s06e06 dr. linus- benjamin linus(birinci sezonda bu bölüme charlie geliyor kendisi mefta olduğu için bura başka olmuş)
    s06e07 recon - sawyer
    s06e08 ab aeterno - sayid
    s06e09 the package - claire
    s06e10 happily ever after - jack
    s06e11 everybody loves hugo - hurley (ilk fire burda 1. sezonda bölümün odağı kate)
    s06e12 the last recruit - ???(boone odaklı olduğu için kim olur bilinmez)
    s06e13 the candidate - ???(michael odaklı buda)
    adları açıklanmamış olan bölümlere birinci sezondan denk gelenler sırayla

    s06e14 - charlie(muhtemelen benjamin olur)
    s06e15 - sawyer
    s06e16 - jin
    s06e17 - hurley
    s06e18 - final bölümü

    bir hatırlatma daha s02e04'nün adı everybody hates hugo, s06e11'in adı everbody loves hugo.

    --spoiler--
    2 ...
  10. 2542.
  11. tek tek ülkelerde sosyalist devrim gibi. troçkist bakış açısıyla seyredilmemeli.
    0 ...
  12. 2541.
  13. 2540.
  14. soruları cevaplayacağına ortaya yeni sorular atan dizi. bu dizinin sonu b*ktan bir şekilde bitecek, sözlük yazarları da anlamayanlar ve anladım ayağına yatanlar diye ayrılacak kesin.
    0 ...
  15. 2539.
  16. --spoiler--

    5. sezonun son bölümünde esau ile jacob'ın yaptığı konuşmanın aynısını final bölümünde jack ve sawyer yapacak demedi demeyin.

    --spoiler--
    1 ...
  17. 2538.
  18. --spoiler--

    yazarlarının apandistin sol tarafta değil de sağ tarafta olduğunu bilmedikleri dizi.

    --spoiler--

    Edit: Şu lost denilen lanet dizide bende bir hata yakalayım dedim. Olmadı. Yara izi sağdaymış. fly me to the moon ve emraul ' a teşekkürler.
    3 ...
  19. 2537.
  20. --spoilerın allahı--
    black smoke jacop'ın kardeşidir. oh be. bir derdim var a yazacaktım neredeyse. tahmini içinde tut tut, nereye kadar?
    --spoilerın allahı--
    2 ...
  21. 2536.
  22. --spoiler--
    Samuray Dogen der ki;
    -Gördüğün halde yardım edememek ne kadar zor değil mi?

    Ileri ki bölümlere bir gönderme *
    --spoiler--
    0 ...
  23. 2535.
  24. 6. sezonda henüz görünmeyen desmond'ın -ki bence karakterlerin hepsi hikaye* en kilit karakterdir kendisi- en kısa zamanda belerip soruların çoğuna cevap olacağını düşündüğüm dizilemeyen dizi.
    0 ...
  25. 2534.
  26. heycanlandırdığı kadar sıçmaya da başlayan dizidir.

    --spoiler--
    hani iyi güzel dedik şu güne kadar her şeye. uçan duman var ama tamam dedik neyse, yok sağa sola taşınan ada var sesimizi çıkarmadık. hiç olmazsa bunlar olağandışı olsa da lost'a has şeylerdi. ama bir tek büyücülerin kullandığı cam küre eksikti dizide. ayna yaptın bi de kule dikip süsledin diye yedik mi şimdi biz, bildiğin büyücü küresi lan bu. jack'te tam bir mal olduğunu ispatladı zira tam cevaplar alabileceğimiz merak uyandıran bir şey bulmuşuz, "ismim niye yazıyo lan burda" diye bağıra çağıra parçaladı cihazı. lan amc.k orda 359 kişinin daha ismi yazıyor belki bi işe yarıyor ne diye kırarsın güzelim aleti ?

    ayrıca bölümler için artık 40 dakika çok kısa gelmeye başladı. dişimizin kovuğu dolmuyor yani bu kadar sürede, ki bölümün sonuna da yalnızca 12 bölüm kalmışken bu kadarcık bölümlerle tüm soruları cevaplamalarını imkansız buluyorum. tabii lost bu, izlemeye devam edeceğiz.
    --spoiler--
    0 ...
  27. 2533.
  28. --spoiler--
    çok merak ettim hugo ben adayım ve istediğimi yaparım. sen neden avluya dönmüyorsun dediğinde dogen amcanın söylediği korece kelamlarda neydi hugonun bilmesini istemedi jacob, kesin bi bit yeniği var orda.
    --spoiler--
    5 ...
  29. 2532.
  30. Eşin dostun, ülkemizin diline dolandığı için tiksindiğim 5 dakika bile izlemediğim yabancı dizi. (bkz: Toplum olarak bokunu çıkardıklarımız)
    0 ...
  31. 2531.
  32. Hurley'i daha da çok sevdiren bölüm oldu. Komik adam. Dombik. Seviyorum. paso acıkıyo falan. Aynı ben yeminle...
    0 ...
  33. 2530.
  34. --spoiler--
    jack in yine mallığını ortaya koyduğu bölümlerden biriydi. lan olum ne kırıon aynayı bi de diğer numaralara bakaydın. bu arada 51 numarada kate i görüyoruz ve daha üstü çizilmemiş o halde kate de adaylardan biri olmalı ya da belki de ölür. 108 numaraya gelince orada karşımıza pek de aşina olmayan bi isim geliyor. belki adaya yeni gelecek kişilerden biridir. sorulara cevap vermeyen bi bölümdü ama çok da kötü değildi.
    --spoiler--
    0 ...
  35. 2529.
  36. arayı açmasıyla soğumama, artık bölümlerde eski kadar heycanlanmamama sebep olan ama sonunu nasıl nereye bağlıyacaklarını merak ettiğim dizidir.
    0 ...
  37. 2528.
  38. bu karakterler hiçbişeyi bizim kadar merak etmiyolar ya kafayı yicem. ulan hurley iti jack diyo bizi izliyo falan filan, jacobu görünce sorsana ne ayaksın sen kimsin niye dediğini yapmak zorundayım diye.
    1 ...
  39. 2527.
  40. --spoiler-

    eh işte denilebilecek bir bölümdü. jack in aynada 23 derecede kendi evinin yansımasını görüp aynayı kırması çok gerzekçeydi.insan bir merak eder yazıları okur araştırır. yok sanki çok normal kameralı sistem kurmuş biri , evi gözetliyormuş gibi sinirlenip aynayı kırıyor aptalcaydı.taaa adadan evin görülüyor dallama jack. diziyi sonuna kadar izlesemde herşeye mantıklı cevap verebilecekleri ve diziyi şanına yakışır şekilde sonlandıracaklarına olan inancım kalmadı.

    --spoiler--
    0 ...
  41. 2526.
  42. 6. sezonunun hiçbir bölümünü henüz izlemediğim, 6. sezon ile ilgili girilen entrylerden sonra nooluyo lan dememe sebebiyet veren izlenesi dizi.
    0 ...
  43. 2525.
  44. millet'i losangeles'te toplayıp.ergenekon amerika olacak gibi görünüyor.bu da yedinci sezon demek.aga ben gıcık oluyorum.tek bölümü dokuz milyon dolara çıkıyormuş. (bkz: hayvanoğlu hayvan).
    0 ...
  45. 2524.
  46. --spoiler--

    hiç şaşırmadım jack in aynayı kırmasına, claire in ezekiel jackson tipli zenciyi baltalamasına, claire in arkadaşının black smoke olmasına... jacobın tapınaktakileri unutmalarını istemesinin nedeni sayid çoktan aralarına dalmış olması. muhtemelen claire ve sayid gibi benim görüşüm şu kişiler de kötüye katılacak; sawyer, kate, ilana, richard.

    --spoiler--
    0 ...
  47. 2523.
  48. izleyicisine saygısı olmayan, izleyicisini sosyal ortamlarda madara eden dizi.
    şöyle anlatayım;
    hani çok popüler bir diziyi hiç izlememişsinizdir; mesela kurtlar vadisi'nin ilk versiyonunu. bir gün merak edersiniz; ve o dizinin fanı, başladığından beri hiçbir bölümü kaçırmayan arkadaşınızla bir bölümünü izlemek istersiniz. diziyi izlerken aranızdaki diyalog çok dogaldır ki şu şekilde cereyan etmez mi? :

    çömez: abi bu kim? neden böyle garip konusuyor?
    fan: bu laz ziya. mafya babası. kızı da çakırın karısı.
    çömez: çakır kim?
    fan: çakır ilk sezonda polat'ı yanına ve korumasına alan genç mafya babası. ayrıca kumaranesi var..
    çömez: hmmm...
    (bir iki sahne sonra)...
    fan: hassiktirr..
    çömez: noldu ki? neden heyecanlandın ki polat'ın lafına?
    fan: olum öyle deme, lafı baron'a soktu aslında; ikinci sezona gönderme vardı.
    çömez: büyüksün abi...

    oysaki lost'un 4 yıldır sıkı takipçisi bile olsanız, çok büyük bir fanı bile olsanız, diziyi hiç izlememiş bir arkadaşınız ile izlerken diyalog şu şekilde cereyan eder muhtemelen*:

    çömez: abi bu genç cocuk kim?
    fan: bilmem ki olum, daha önce hiç görmedim..(bir iki sahne sonra) hassiktir lan jack'in oğluymuş..
    çömez: hmmm.. peki bu tapınaktaki adamlar jack'ten ne istiyorlar, bunlar dost mu düşman mı?
    fan: bilmiyom olum, galiba dostlar, ama düşman da olabilirler.
    çömez: hmmm...peki abi bu çekik gözlü claire denen hatunu tanıyorsa neden ondan çekiniyor?
    fan: onu ne bileyim ya, gariba claire'e kötü bir şey olmuş..
    çömez: abi sen 4 senedir ne izliyon allahaşkına? beni mi yiyon? ben bile senden çok şey anladım diziyi izlerken...!!!

    velhasıl 4 yıldır hiçbir bölümünü kaçırmamış olsanız bile, çömez arkadaşınıza hava attıramayan dizidir, zira hala anlamamışsınızdır ne olup bittiğini. ondan bile az şey bilirsiniz, kafanız karışıktır...
    7 ...
© 2026 uludağ sözlük