eh işte denilebilecek bir bölümdü. jack in aynada 23 derecede kendi evinin yansımasını görüp aynayı kırması çok gerzekçeydi.insan bir merak eder yazıları okur araştırır. yok sanki çok normal kameralı sistem kurmuş biri , evi gözetliyormuş gibi sinirlenip aynayı kırıyor aptalcaydı.taaa adadan evin görülüyor dallama jack. diziyi sonuna kadar izlesemde herşeye mantıklı cevap verebilecekleri ve diziyi şanına yakışır şekilde sonlandıracaklarına olan inancım kalmadı.